Stef 1 Stef 1
459
BLOG

A kasa na Kajmany płynie i płynie...

Stef 1 Stef 1 Polityka Obserwuj notkę 4

Poniżej dialog z blogu Seamana pod notką Platformische Wirtschaft

Cytat z notki: Budownictwo, nie tylko infrastrukturalne, mogłoby być kołem zamachowym dla napędzania koniunktury gospodarczej

Komentarz Wodzianya: Otóż budownictwo BYŁO kołem zamachowym koniunktury w ostatnich paru latach. Ale już nie będzie. Przynajmniej bez zasilenia z zewnątrz.

Komentarz mój: Otóż budownictwo BYŁOBY kołem zamachowym koniunktury w ostatnich paru latach, gdyby pieniądze poszły do wykonawców i w konsekwencji zasiliły rynkowy łańcuch, pięknie opisany przez Seamana. Niestety pieniądze poszły na Kajmany via PO-litycy i ustawione przez nich w przetargach firmy krzaki.

Komentarz Seamana: I tu jest pies pogrzebany, dodam smętnie...

Tego dnia wieczorem wysłuchałem „Pulsu Trójki”, gdzie dwaj panowie posłowie, jeden z SLD, a drugi z PO, prześcigali się pomysłami na walkę z kryzysem. Żaden nie wpadł na to, aby zatkać kanały transferu kasy na Kajmany.

Stef 1
O mnie Stef 1

Autor i promotor projektu e-VAT, upraszczającego i w pełni uszczelniającego system VAT

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka