moraine moraine
1776
BLOG

Dostałem dziwny e-mail z Kancelarii Premiera

moraine moraine Polityka Obserwuj notkę 10

Drogi Przyjacielu

Zwracam się do Ciebie z dość nietypową prośbą. Nazywam się Donald Tusk i jestem premierem pewnego kraju w Europie Wschodniej. Ja oraz partia którą dowodzę Platforma Obywatelska trzymamy władzę dość twardą ręką od kilku lat. Niestety napotykamy na wiele problemów które uniemożliwiają nam swobodne rządzenie. Codziennie musimy zmierzać się w walce z pełną zawiści opozycją niedemokratyczną. Pomimo tych wszystkich trudności wierzymy, że wygramy następne wybory. Jednak sytuacja może zmienić się w każdej chwili. Dlatego ja oraz moi koledzy partyjni zdecydowaliśmy się na krok który zabezpieczy przyszłość naszych rodzin. Udało nam się zgromadzić 100 milionów dolarów umieszczając je na koncie w zaprzyjaźnionym banku komercyjnym. Niestety osoba która figurowała jako właściciel konta i była odpowiedzialna za transfer tych pieniędzy do bezpiecznego kraju zginęła w wypadku samochodowym. 

Drogi Przyjacielu. Jeśli jesteś obywatelem kraju który nie ma podpisanej umowy ekstradycyjnej z żadnym z krajów Unii Europejskiej to jesteś nie tylko przyjacielem z którym jestem zainteresowany robić interesy, ale także jesteś kimś kto nie boi się odważnych inwestycji. Tak długo jak pozostaniesz szczery w kontaktach ze mną, tak długo oboje skorzystamy z okazji która może się już nie powtórzyć. Bardzo proszę Ciebie o pomoc w transferze tych pieniędzy na bezpieczne konto w Twoim kraju. Nikt inny nie wie o naszym tajnym koncie, a figurant który był jego właścicielem nie ma żadnej rodziny. W tym przypadku zaprzyjaźniony manager banku zgodził się przesłać pieniądze na wskazane w testamencie konto. Nasi najlepsi specjaliści pracują obecnie nad sporządzeniem wspomnianego testamentu dlatego już dzisiaj prześlij mi poniższe dane które zostaną umieszczone w odpowiednim dokumencie:

1) Your Full Name And Address...
2) Bank Name...
3) Bank Address...
4) Account No...
5) Swift Code... {if any}
6) Account Holder's Name...
7) Your Telephone No...
8) Your Occupation...
9) Your Valid ID...

Drogi Przyjacielu. Za pomoc w transferze pieniędzy na Twoje konto jestem gotowy odstąpić 10% ze 100 milionów dolarów które zostaną zdeponowane. Mam nadzieje, że się na Tobie nie zawiodę. Każda chwila się liczy. Jak twierdzi mój kolega partyjny należy jak najszybciej przeprowadzić ewakuację z tego dzikiego kraju. Chciałbym Ciebie zapewnić, że całym swoim życiem udowodniłem i udowadniam cały czas, że warto mi zaufać ponieważ zawsze dotrzymuje słowa. 

 

 

Wszystkiego Najlepszego

Donald Tusk, Prime Minister

moraine
O mnie moraine

kontakt: liberty.moraine@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka