wołający na pustyni wołający na pustyni
1299
BLOG

Jedynie w Bogu jest uciszenie duszy mojej

wołający na pustyni wołający na pustyni Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Psalm 62 wyjątki:

Jedynie w Bogu jest uciszenie duszy mojej, Od niego jest zbawienie moje.  Tylko On jest opoką moją i zbawieniem moim, Twierdzą moją, przeto się nie zachwieję.

Jedynie w Bogu jest uciszenie duszy mojej, Bo w nim pokładam nadzieję moją! Tylko On jest opoką moją i zbawieniem moim, Twierdzą moją, przeto się nie zachwieję. W Bogu zbawienie moje i chwała moja; Skała mocy mojej, ucieczka moja jest w Bogu.

Ufaj mu, narodzie, w każdym czasie, Wylewajcie przed nim serca wasze: Bóg jest ucieczką naszą! Tylko tchnieniem są synowie ludzcy, Synowie mężów zaś zawodni, Na wadze podnoszą się w górę, Wszyscy oni lżejsi są niż tchnienie. 

BW

Kondolencje dla rodzin i przyjaciół, ludzi, którzy znali tragiczne zmarłych.

Do pozostałych wezwanie do nawrócenia:

Głos Pana brzmi potężnie przed Jego wojskami, potężna jest Jego armia. Jego rozkazy wszyscy spełniają dokładnie. Zaprawdę, wielki jest dzień Pański i straszny. Któż będzie potrafił go przetrwać? Ale jeszcze jest czas - wyrocznia Pana. Nawróćcie się do Mnie z serca całego, poszcząc, płacząc i lamentując. Serca rozdzierajcie, a nie szaty wasze, nawróćcie się do Pana i Boga waszego! Bo jest On łaskawy i miłosierny, wielkoduszny i przebogaty w dobroć i boli Go wszelka człowiecza niedola. Może się ku nam zwróci, może żal się Mu nas zrobi? Może wam znów swoje błogosławieństwo ześle i znów składać będziecie ofiary z pokarmów i płynów, aby uczcić Pana i Boga waszego? Zadmijcie w róg na Syjonie i posty święte zarządźcie, ogłoście też święte zgromadzenie.

                           Księga Joela 2:11-15
Co z nami będzie, gdy nastąpi prawdziwy dzień Pański?

zwyczajny człowiek z Gdańska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości