Moje spotkanie z Józefem Szaniawskim. /www.prawy.pl
Moje spotkanie z Józefem Szaniawskim. /www.prawy.pl
mwalczyk mwalczyk
535
BLOG

Byłem wychowankiem Józefa Szaniawskiego

mwalczyk mwalczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 2
Nie przesadzę, jeśli powiem, że należałem do milionów młodych (ale przecież nie tylko) osób, które uczyły się prawdziwej historii od śp. prof. Józefa Szaniawskiego. Wykładał nie tylko na Uniwersytetach, ale także w swoim mieszkaniu, na Starym Mieście w Warszawie, za Św. Janem.
 
W czasie mojej ostatniej rozmowy w cztery oczy ostrzegał mnie: - Michał, zrób z tym, co chcesz, ale wiedz, że Wojciechowi Jaruzelskiemujuż szykują państwowy pogrzeb, ze wszystkimi honorami. Są postawione prawie wszystkie państwowe służby, aby zbrodniarza pochować na Powązkach. 
 
Całe wspomnienie opublikowałem na portalu prawy.pl
 
mwalczyk
O mnie mwalczyk

Moje teksty można także znaleźć pod adresem: www.prawy.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości