Mr Gumby Mr Gumby
152
BLOG

***** chore dzieci, walczmy z złem!

Mr Gumby Mr Gumby Polityka Obserwuj notkę 5

Dziś w porannej drodze przez metropolię spotkałem co najmniej 2 billboardy z serduchem WOŚP, wezwaniem ‘wygramy ze złem’ i odniesieniem do ostatniej zbiórki na walkę z sepsą.

W styczniu '23, pod notką “Kapitalny wynik, a to jeszcze nie koniec. WOŚP zebrał już 120 mln zł

https://www.salon24.pl/newsroom/1280261,kapitalny-wynik-a-to-jeszcze-nie-koniec-wosp-zebral-juz-120-mln-zl

napisałem komentarz:

https://www.salon24.pl/newsroom/1280261,kapitalny-wynik-a-to-jeszcze-nie-koniec-wosp-zebral-juz-120-mln-zl#comment-23866686

(…) Połowa dla Jurka, połowa na walkę z sepsą. Rozumiecie, z sePSą, nie z POChPem. (…)

Nie to, żebym się miał za jakiegoś bardzo przenikliwego, ale ten kalambur był aż nazbyt czytelny nawet dla mnie.

Jak sądzicie, czy:

  • to nic nie znaczy, w szczególności nie ma związku z wyborami, po prostu Juras zechciał o sobie przypomnieć, bo mu zostało trochę funduszy na PR, a z powodów formalnych i księgowych nie może ich wydać na dzieciaki, szkoda dzieciaków, ale prawo jest prawo,
  • coś znaczy, a mianowicie, że Juras przypomniał sobie o styczniowej walce z sepsą, a podobieństwo sepsa-PiS zainspirowało go do użycia swego autorytetu do walki ze złem,
  • znaczy całkiem sporo, a mianowicie, że Juras już w styczniu wybrał sobie sepsę jako wroga do recyclingu na jesieni.

W to ostatnie trudno uwierzyć, to by znaczyło, że Juras wybiera sobie obiekt walki instrumentalnie, pod kątem użycia w walce politycznej.

Jeśli jednak jest to prawdą, ciekawe jak się czują darczyńcy, nawet jeśli trochę wykorzystani, to chyba w dobrej sprawie?


Mr Gumby
O mnie Mr Gumby

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka