myślę myślę
296
BLOG

Polska "utknęła" pomiędzy Niemcami, a Rosją...

myślę myślę Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

Polska "utknęła" pomiędzy Niemcami, a Rosją...

Tak brutalnie twierdzi jakiś niemiecki publicysta obnażając swoją niemiecką pogardę do Polaków. Polska jest na swoim miejscu i zawsze tu była chociaż barbarzyńcy z wschodu i zachodu chcieliby ją za wszelką cenę wykreślić z map, mordując Polaków i ograbiając ze wszystkiego.

Przed moimi oczami, wyraźnie przesuwa się wydarzenie z wczesnego dzieciństwa. Ze względu na chorobę babci, rodzice musieli się przeprowadzić do starej chałupy, jak nazywaliśmy dom babci, żeby ją pielęgnować. Nie pilnowana przez nikogo mogłam sobie spokojnie zwiedzać otoczenie, a byłam bardzo ciekawska. Zawędrowałam pod zalesioną Skałkę, tak się ta dzielnica nazywa. Na poboczu stał dziwny dom. W miejscu okien i drzwi była wielka dziura. Musiałam koniecznie zobaczyć co tam jest. Wgramoliłam się po kupie kamieni do środka. Pomieszczenie które zobaczyłam, było obszerne tylko z osmolonym taboretem na którym umieszczono śnieżnobiałą miskę i obok stało wiadro z wodą, a w kącie po drabinie śmigały jakieś niesamowicie cieniutkie nogi dzieciaków. Nie wchodź tu, usłyszałam od któregoś dzieciaka dużo starszego ode mnie.

Tylko tego mi było trzeba żeby tam się koniecznie dostać. To co zobaczyłam, wprowadziło mnie w wielkie zdumienie. Z wielkiej kupy szmat wyzierały dwie wystraszone głowy. Nie wolno ci nikomu mówić że tu nas widziałaś, groźnie ostrzegła mnie jedna z głów. W domu dowiedziałam się że właśnie tam ukryła niemowlaki babcia wtedy gdy ich rodzice zostali zabici za ukrywanie partyzantów. Co się z nimi stało, nie wiem. Ich dom w ruinie też zniknął, ale obraz strachu i nędzy pozostał na zawsze. Tak samo jak przestrogi przy wybrzydzaniu podczas nielubianego jedzenia - trzeba ci ugotować zupę z łupin ziemniaczanych jak podczas wojny bo wszystko inne zabierali Niemcy.

Polski Raport ujawnił nie tylko wielkie straty jakie ponieśliśmy, ale też nędzę czasów w których przyszło nam wzrastać. Bieda, upokorzenie, strach.

Tak to właśnie postępowali ci co teraz chcą uczyć praworządności i kultury. Być wzorem dla postępowych Europejczyków.

Zobaczyliśmy również tych którzy są przez Niemców opłacani by szkodzić nam. Opłacane media, osoby nawołujące do wstrzymywania w UE pieniędzy które nam się należą według każdego prawa, traktatów i składek. Niestety Polacy zechcieli wybrać do rządu Polaków, a nie sponsorowanych folksdojczów. Jedni i drudzy mówią jednym głosem - rząd musi upaść i dopilnujemy by już nigdy mu się nie udało podnieść, a na jego miejsce ma powstać nowy z naszymi zwolennikami.

Będą nas straszyć potworną inflacją którą ten rząd wywołał w całym świecie nie czym innym jak rurami z gazem, zamknięciem kopalń i zmuszeniem Putina do najazdu na Ukrainę. Mordowaniem, gwałceniem i okradaniem Ukraińców. To wszystko wina Polaków i ich obozów koncentracyjnych. Teraz domagają się reparacji, a sami powinni nam je płacić za inwestowanie u nich w kampusy, media i partie. To drogo kosztuje.

Swoją drogą cena za gaz na moim rachunku jest wyższa o 1 złoty, a drogie jedzenie, rachunki stałe i nawet kilka kiecek mogłam sobie kupić.

Za lekarstwa też nie muszę płacić przez ten "okropny" rząd.

myślę
O mnie myślę

Taka sobie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości