sawczuk27 sawczuk27
52
BLOG

Krzyż

sawczuk27 sawczuk27 Polityka Obserwuj notkę 10

 Chciałem być obok tego wszystkiego co działo się wczoraj ale ogrom informacji jaka nas zalewała nie pozwolił mi na to. Chciałem być obok i nie śledzić tego całego zamieszania, bo było mi zwyczajnie wstyd za moją ojczyznę, i za Polaków. Wczoraj zdałem sobie sprawę w jakim żyje Ciemnogrodzie i jak daleko Polska jest jeszcze za zachodnią Europą w sferze mentalności, tolerancji i kompromisu. To co dokonywały te Panie i Panowie wczoraj pod pałacem przypominało sceny ze Średniowiecza. Zastanawiałem się co kieruje tymi ludźmi, którzy tak kompromitują naszą ojczyznę na oczach świata. Po okrzykach, które tam było słychać odrazu było wiadomo, ze to wyborcy PIS. Wtedy pomyślałem, że nie ma się co dziwić. Jacy politycy PIS tacy ich wyborcy. Politycy PIS i ich wyborcy skompromitowali siebie i Polskę. Ludzie, którzy byli pod pałacem zasługują na największe potepienie - kretynizm i fanatyzm połączony razem dał niebywala mieszankę. Ludzie ci nie m ieli żadnych argumentów, poza okrzykami bardziej lub mniej infantylnymi, tak samo z ich wypowiedziami. TAKIE ZACHOWANIA JAK WCZORAJ POD PAŁACEM POWINNI POTĘPIĆ WSZYSCY GŁOŚNO. 

sawczuk27
O mnie sawczuk27

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka