ndb2010 ndb2010
788
BLOG

Najważniejsze moje wybory- Głosuje na PiS

ndb2010 ndb2010 Polityka Obserwuj notkę 19

 Najważniejsze moje wybory.

Do tej pory pamiętam mój pierwszy udział w wyborach w latach 90-tych. W tym celu w pośpiechu odebrałem swój pierwszy dowód osobisty. Z perspektywy czasu przyznam, że moje decyzje wyborcze bywały różne i były często podyktowane subiektywnymi odczuciami spreparowanymi przez media. Jednak najbardziej wstydliwy był dla mnie mój wybór w 2005 roku gdy głosowałem na PO i Donalda Tuska.

Jak niektórzy wiedzą od kilku lat jestem mieszkańcem Wielkiej Brytanii. W wyborach w 2007 roku nie brałem udziału. Jednak z wielkim utęsknieniem czekam na obecne wybory. Kilka dni temu zarejestrowałem swój udział w wyborach a stroniehttps://ewybory.msz.gov.pl/. W niedzielę wyborczą będe pracował jednak nie stanowi to dla mnie żadnego problemu. Postanowiłem wstać na tyle wcześnie, że najprawdopodobniej będe jednym z pierwszych, którzy wrzucą kartkę wyborczą. Oczywiście liczę, że kartka ta z racji mojego wyboru nie znajdzie się gdzieś w bagażniku lub w lesie. Nie chcę tego gdyż będą to dla mnie wybory w których świadomość wyboru głosowania sięga blisku 100%.

Głosuje na Prawo i Sprawiedliwość gdyż uważam, że w chwili obecnej nie ma i przez najbliższe lata nie będzie partii, które miałaby większe szanse zwrócić Polskę tym, którzy ją kochają i pragną jej rozwoju.

Świadomość

Jestem świadomy tego, że partia PiS nie jest doskonała. Zdaje sobie sprawę, że jest kilka spraw, które powinna poprawić. Wiem, że na poziomie lokalnym zdarzają się sytuacje przykre dla jej zwollenników i sympatyków.

Jednak uważam, że biorąc pod uwagę:

- 127 lat zaborów,

- krótki okres wolności,

- systematyczne morodowanie polskiej elity przez władze niemieckie i radzieckie,

- oszustwo „okrągłego stołu, przejęcię przez siły postkomunistyczne (w praktyce komunistyczne) większości mediów,

- przejęciem kontroli nad majątkiem i życiem ekonomicznym przez siły postkomuny

To powinniśmy być wdzięczni, że mamy jeszcze wybór, który może zatrzymać ten proces.

Dziś nie mam już prawie wątpliwości, że system komunistyczny w Polsce i na świecie nie upadł ale zmienił twarz z powodu bankructwa aby hasłami o wolności zmusić ludzi do jego odbudowy ekonomicznej.

Komunizm jest zbrodniczym systemem, który winny jest śmierci kilkudziesięciu milionów ludzi, grabieży narodów w których był zainstalowany, terroru, manipulacji a pomimo tego nigdy nie został rozliczony i wciąż funkcjonuje pod płaszczykiem demokracji mordująć i grabiąć narody.

 

Kto ma media ten ma władzę

Zarówno Hitler jak i Stalin byli świadomi potęgi mediów. Oboje uważali, że do utrzymania swoich systemów potrzebny jest im monopol medialny.

Kluczem do zrozumienia dzisiejszej Polski jest zrozumienia genezy powstania ITI i TVN.

W czerwcu 2011 roku minister propagadny PRL Jerzy Urban powiedział to co wszyscy wiedzieli od dawna, że TVN i ITI to jego dziecko. W wywiadzie wyjaśnił przyczyny powstania TVN i jako główną wymienił tzw. Potrzebę stworzenia nowoczesnej propagandy czyli dania ludziom to czym się interesują (seriale, telenowele, emocjonalne fakty z życia jak wypadek, śmierć dziecka) a zarazem podać także dzienną dawkę propagdany tak bardzo potrzebnej do utrzymania władzy.

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,13529657,wiadomosc.html

Dziennikarz: Na koniec chciałbym zadać pytanie o kwestię trudną, o której wcześniej nie chciał pan mówić. Chodzi o słynny list do Kiszczaka, w którym namawiał pan do utworzenia pionu propagandy przy MSW i zatrudnienia w nim Mariusza Waltera. Czy odczuwa pan satysfakcję, iż promując go dawniej, wrzucił go pan w ten główny nurt, a tym samym wpłynął w jakiś sposób na sukces jego stacji. 

Jerzy Urban:Ten mój list, to był idiotyzm z mojej strony. Trochę cierpiałem z powodu rządów pionu propagandy KC, na który nie miałem wpływu, a który wydawał mi się nieudolny w swoim funkcjonowaniu. Dziennik telewizyjny był prezentacją, tego co władza robi, a ja chciałem, by pokazywał on to co się dzieje, według dzisiejszej formuły. Może trochę przesadnej, ale chodziło o ten przyziemny kierunek – dziecko zginęło, pies pogryzł kobietę, zdarzył się jakiś wypadek. Chciałem, żeby poczynania władzy były przynajmniej pomieszane z tym, co ludzi interesuje, żeby bardziej rzeczowo polemizować. Różne miałem pretensje – chciałem rezygnacji z prezentowania partyjnej liturgii słowa, kiedy cyzelowano przez cały dzień jakiś wstępniak, którego nikt nie czytał, żeby żywo reagować na życie polityczne. 

Jak przypuszczam to tego rodzaju motywy skłoniły mnie do napisania tego listu, bo szczerze mówiąc to sam go już dokładnie nie pamiętam. Uznałem, że skoro MSW jest jedyną obok partii liczącą się siłą polityczną, to można ich skusić, by stworzyli jakąś konkurencję. Było to jednak ustrojowo nie do przyjęcia. 

Nazwiska Waltera, użyłem tam jako uznanego fachowca. Później, kiedy zostałem szefem komitetu radia i telewizji to wiedziałem, że jestem tam nie na miejscu i tymczasowo. Ja po prostu nie umiałem tego robić; kierować wielką organizacją, technicznie tego sprawić, żeby moje pomysły i idee programowe przechodziły do realizacji. Niby miałem całą władzę, a doświadczałem tego, że jest ona iluzoryczna. Odwiedziłem więc Waltera, który pracował wtedy w ITI, proponując, by został moim zastępcą, wyraźnie mówiąc, że w odróżnieniu ode mnie jest on do przyjęcia w sytuacji po okrągłostołowej. Wyraźnie zaznaczałem, że po wyborach 4 czerwca ja od razu ustąpię, a on by zajął moje miejsce. Walter wyraźnie odmówił, twierdząc, że go to wcale nie interesuje, bo zajmuje się prywatnym biznesem.
 

Dziennikarz: Czyli miał pan nosa na niego stawiając. Cieszy to pana? 

Jerzy Urban:Oczywiście. Mój dom należy do tych nieszczęsnych miejsc, gdzie ten TVN24 jest włączony. Osobiście nie oglądam go non-stop ze względu na powtarzalność osób i obrazów, która tam występuje, co mnie zwyczajnie nudzi. O wiele bardziej aprobatywnie oglądałem to parę lat temu, no ale jest to bliższa mi stacja od innych.

Jak widać TVN realizuje swoją misję do dziś.

http://wyborcza.pl/1,75248,10410173,Kuba_Wojewodzki_pokazuje_na_kogo_nie_glosowac__ZOBACZ_.html

TVP od roku także jest przejęty przez partię władzy-PO. Czy ktoś znajdzie tam fakty o aferach, dramatch ludzkich, których przyczyną są działania rządu? Ile faktów wyszło dopiero gdy zdesperowani ludzie przedarli się przez ochronę Donalda Tuska w czasie jego podróży aby powiezieć przed kamaerami co naprawdę się dzieje w Polsce z winy urządników podległych rządowi. Gdzie są dziennikarze których obowiązkiem jest informować opinię publiczną o takich wydarzeniach jak brak wypłacenia odszkodowań za wysiedlenie ze względu na budowę drogi?

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,10408705,600_rodzin_bez_domow__dzialek_i____odszkodowan__Premier.html

Nawet w takich okolicznościach dziennikarze Tokfm ratują premiera opisując jego rzekomą wściekłość. Gdyby zliczyć ile razy Donald Tusk był wściekły na działania ludzi mu podległych to już dawno wokół kancelarii premiera i siedziby partii PO powinien być zorganizowany kordon sanitarny aby uchronić społeczeństwo przed wścieklizną Donalda Tuska.

Co wynika z tej wścieklizny premiera?

Nic, tylko tytuł prasowy bo czyż można zmieniać styl, który się tworzy bez zmiany siebie?

 

300 miliardów złotych

Jak chciwym ale także i pozbawionym godności trzeba byc aby jednym z głownych haseł wyborczych uczynić rywalizację o dotację z UE. Czy według PO Polaków trzeba sprowadzać do poziomu żebraków?

Zamiast żebrać może lepiej zatroszczyć się o właściwe wykorzystanie środków, które się już dostało.

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/358286,polski-rzad-bedzie-musial-oddac-ue-ponad-piec-miliardow-zlotych.html

Wiadomość, która jest znana od dawna ale ma wyjść po wyborach.

Polski rząd będzie musiał oddać UE ponad pięć miliardów złotych

Już wkrótce będziemy musieli oddać do unijnej kasy ponad miliard 200 milionów euro, czyli ponad 5 miliardów złotych - powiedział w RMF FM eurodeputowany Bogusław Liberadzki. To pieniądze, które miały być przeznaczone na kolej, a rząd planował budować za nie drogi....

Sytuacja jest bardziej złożona bo do dziś nie wyjasniona jest sprawa gdzie podziały się 16 milardów złotych.

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/323145,zniknelo-szesnascie-miliardow-gdzie-sa-te-pieniadze.html

Docierają do mnie wiarygodne sygnały, że działacze PO w moim rodzinnym mieście pobierają haracz za przyznanie dotacji z UE wynoszący od 10 do 30% przyznawanej sumy. Czy te fakty są prawdziwe nie wiem, jednak gdyby to była prawda to w sposób łatwy wyjaśniła by sie determinacja z jaką Platforma Obywatelska walczy o dotację z UE. W końcu 10-30% z 300 mld złotych to ok.30-90 miliardów złotych do kieszeni ludzi związanych z partią PO.

 

Głosuję na PiS

Głosuję na Prawo i Sprawiedliwość bo wiem, że rozwój patriotyzmu to jedyna droga do zbudowania silnej Polski tak jak buduje się kraje na zachodzie.

Głosuje na Prawo i Sprawiedliwość bo rozwój tożsamości narodowej jest ogromnie potrzebny bo naród bez tożsamości narodowej to naród niewolników.

Głosuje na Prawo i Sprawiedliwość bo patriotyzm i tożsamość narodowa prowadzi do troski o rozwój kraju i Polska zamiast rozkradana będzie miała być okazję budowana.

Jaki jest najlepszy sposób na uniknięcie kryzysu finansowego?

Rozwój tożsamości narodowej, przeciwdziałanie korupcji, przeciwdziałanie działaniom na szkodę interesu Polski. Tak się postępuje przy każdej terapii, skupia się na przyczynach osłabienia gospodarki a nie na neutralizowaniu skutków. Panadol i Paracetamol już nie działa, Polska potrzebuje zrzucić z pleców worek z kamieniami postkomuny.

To wszysko obiecuje PiS i wiem, że to wykona jeśli wygra wybory.

Kalkulacja

Wydaje mi się, że w w pewnych sprawach i okolicznościach kalkulacje przynoszą zły skutek. Gdy PiS dojdzie do władzy z większością parlamentarną to wyjaśni się wiele złych spraw, które spostkały ostatnio Polskę a to oczysci wszystko.

W moim odczuciu Polski nie stać na kolejne lata "systemowych partii, systemu postkomuny". Polska może się nie podnieść po kolejnych latach rządów PO, SLD, PSL czy najnowszego tworu systemowych mediów czyli Partii pana P.

Z bankructwa się wychodzi jednak gdy się traci podmiotowość to nie ma już nic.

Dlatego choć dostrzegam pewne niedociągnięcia to wspieram PiS bo uważam, że w tej chwili jest to jedyna partią która może zatrzymać i odwrócić proces utraty podmiotowości przez Polskę i Polaków.

Do zobaczenia w Wolnej, Niepodległej i Podmiotowej Polsce.

ndb2010
O mnie ndb2010

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka