nekrofil77 nekrofil77
418
BLOG

Rap Millera. Problem linii średniego napięcia

nekrofil77 nekrofil77 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 

W rocznicę wielkiego zrywu obywateli Polski nie wypada o niczym innym pisać niż o Powstaniu Warszawskim. Muszę jednak powrócić do tematu raportu milera i tego czego nie mogę się doczytać.
W pierwszych swoich notkach
opisałem jak według mnie przebiegł zamach. Wyliczenia jakie tam przedstawiłem są poprawne (chociaż oparte na transkrypcji  zapisu głosowego). Potwierdziła to komisja milera w swoim raporcie na stronie 270, jako drugi z zarzutów dla Ryżenki.
W raporcie jest pokazana linia elektryczna rzekomo zerwana przez samolot, ale powtórzę: NIE ZGADZA SIĘ CZAS ZERWANIA LINII.  
W kolejnej notce opisałem jak udowodnić zamach
kto chętny?
nekrofil77
O mnie nekrofil77

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie