neomys fodiens neomys fodiens
290
BLOG

Ukraińcy sławią UPA? Tusk odpowiada najlepszymi życzeniami!

neomys fodiens neomys fodiens Polityka Obserwuj notkę 5

Wczoraj prezydent Ukrainy łaskaw był za pomocą tzw. socjalmediów (a konkretnie Twittera) troszkę powychwalać UPA. Wrzucałem obrazki z jego "ćwierknięciami" w tym tekście:

http://neomys.salon24.pl/602008,poroszenko-slawi-upa-czyli-kolejny-przyjaciel-ze-wschodu

Zaznaczałem wtedy, że "na reakcję ze strony MSZ czy prezydenta Komorowskiego nie liczę", o premierze nawet nie wspominałem, bo przecież mamy weekend, a w weekendy premier nie pracuje...

Okazało się jednak, że znów byłem błędzie. Przy niedzieli PDT siadł jednak do komputera i "ćwierknął". Na dodatek w sprawie ukraińskiej!

Nasz kochany premier nie odniósł się jednak do skandalicznych wynurzeń ukraińskiego "króla czekolady", tylko złożył Ukraińcom najlepszy życzenia z okazji ich święta...

Szczerze powiedziawszy, to nie chcę mi się tego komentować, bo cisną mi się na usta (i klawiaturę) same wulgaryzmy. To jest szef polskiego rządu?

Napiszę tylko jedno: jest pan żenujący, panie Tusk. A nawet żałosny.

Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka