nephilim nephilim
83
BLOG

[Islam]: Nadchodzi nowy porządek

nephilim nephilim Polityka Obserwuj notkę 8

 

Czy wiemy jak bardzo nasz świat który znamy się zmienia?

Czy w natłoku bieżacych spraw, zakupów, przedszkola - znajdujemy chwilę, którą nie poświęcamy na oglądanie 6 powtórki filmu w TV ?

Patrzę na swoich przyjaciół, współpracowników... i widzę że nie.

 

A dookoła nas zachodzą niezwykłe zmiany. Nie wiem czym i w jaki sposób się to skończy; dla nas [Polski] jest o tyle lepiej że procesy w europie zachodniej są o wiele bardziej zaawansowane.

Może konkrety:

http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU&playnext_from=TL&videos=Be9SKqRH6no

Statystyka jest bardziej niż nieubłagana. Jej nie można przekonać marketingiem. Ten film jest przerażający ... bo mówi o procesach - nieodwracalnych procesach - które za naszym płotem, żywopłotem się dzieją.

Tuż obok.

Że niby ich nie ma? Odwracamy wzrok ?

 

Wróciłem właśnie z Hamburga... I nawet na ulicach to widać. Taksówki - praktycznie same osoby z pochodzenia nie-niemieckiego.

Zapamiętałem imię, jedno - Abdull. Naklejki są widoczne z licencją wewnątrz auta. A dlaczego spytacie? Bo wystąpiło trzykrotnie - to samo. Na siedem jazd...


 

Uwielbiam argumenty retoryczne - czy kiedyś spotkałem ludzi wyznających Islam ? Tak, poznałem ich SYSTEM (proszę nie utożsamiać z religią, to tak jakby porównywać komunizm z chrześcijaństwem). A nawet więcej - studiowałem w kraju o dużym odsetku społeczeństwa islamistów.

Miesiąc po moim wyjeździe - ekstremiści islamscy spalili pociąg. Niestety, nie wypuścili z niego kobiet i dzieci. Spalili wszystkich żywcem.

Moja rodzina była przerażona. Ja też.

Czy stosuję odpowiedzalność zbiorową? Zakrawa to o ironię, po przeczytaniu tego co się wydarzyło. Ale tak nie jest do końca. Nikt nie powie złego słowa (NIE POWINIEN) chociażby Polskim Tatarom.

Czy Oni zagrażają nam jakkolwiek? bez żartów.

A czy olbrzymie, niekontrolowane getta palące nasze auta (vide FRANCJA - to się przecież dzieje naprawdę!) przez ludzi bez wykształcenia, bez przyszłości ?

Tak. Zagrażają. Za skromne dwadzieścia lat. To tak daleko ? Hmm, moje córki będą akurat w wieku kiedy się studiuje.

A pro po - oglądałem (nie mogę teraz znaleźć niestety) taki fajny program, coś a'la kawa czy herbata u nas. TV Katar.

Bardzo lekka forma,  mówili prowadzący "jak należy bić kobietę w domu". Nie CZY. a JAK. I jakie to niewłaściwe robić to na oczach dzieci, i należy uderzać w miękkie aby nie miała problemów z pracą.

Chciałbym kpić, żartować. Niestety - tak to właśnie jest.

Zamiast tego - inny ciekawy link, podobny: http://www.youtube.com/watch?v=NO0UaBG1Bsg


 

Oczywiście, to wszystko przyszłość. Daleka. Ale czy musimy borykać się z problemem jak już się pojawi ?

Może wystarczy odpowiednia profilaktyka, prawo imigracyjne, zakaz budowy nowych meczetów?

Straszną rzeczą byłoby coś w rodzaju 'nocy długich noży' - jakieś pogromy czy cokolwiek takiego. Jestem lata świetlne od tego... I gorliwym tego przeciwnikiem.

Jestem za tym, aby nie dopuścić jedynie do tego co się dzieje obecnie we Francji i co niedługo [5-10 lat] się wydarzy w Niemczech. 

Pozdrawiam,

 


 

nephilim
O mnie nephilim

Kilka słów nie wystarczy. Zawodowo zajmuję się BI (Business Intelligence).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka