Neo. Neo.
98
BLOG

Blogmanifest

Neo. Neo. Kultura Obserwuj notkę 5

Jako informatyk i realista wydawałoby się, że powinienem mieć materialistyczny pogląd na świat a na ludzi patrzeć jak na nieco bardziej skomplikowane komputery. Kiedyś może troszkę tak myślałem ale teraz widzę, że natura ludzka jest tak piękna i ciekawa i tak wciągająca, że żaden komputer czy program stworzony przez człowieka nigdy mu nie dorówna. I w tym jest źródło moich innych i nowych pasji. Niektóre rozwijałem już wcześniej choć nie do końca świadom dlaczego to robię. Teraz już rozumiem, że one wszystkie układają się w pewną całość.
Jestem tu, bo znalazłem na tej platformie blogerów piszących na wszystkie tematy, które mnie pasjonują. Widzę, że rozmawiacie ze sobą mimo, że jesteście specjalistami z zupełnie różnych dziedzin. Przeczuwam, że to właśnie w interdyscyplinarnych dyskusjach tkwi największy potencjał twórczy. Moja intuicja podpowiada mi i wierzę w to, że chociaż podążamy różnymi drogami i zadajemy sobie różne pytania to jednak wszystkie nasze drogi gdzieś tam daleko prowadzą do jednej uniwersalnej odpowiedzi. Życzę więc Wam i sobie byśmy tą uniwersalną prawdę i wszystkie prawa, które z niej wynikają poznali.
Jestem tu po to by Wam pomagać.

Neo.
O mnie Neo.

Nazwałem się "Neo" - "New" - "Nowy" bo niedawno zupełnie się zmieniłem. Pewny jestem tylko jednego, że jestem. Ale wiem również, że ja i każdy z Was możemy osiągnąć wszystko o czym marzymy. Uważajmy więc na nasze myśli-przekonania bo one niezależnie od tego jakie są zawsze się spełniają. Interesuję się fizyką kwantową, psychologią, duchowością, muzyką fortepianową ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura