navigo navigo
401
BLOG

Komentarz o słów ważeniu

navigo navigo Kultura Obserwuj notkę 40

Muszę dodać komentarz do mojego komentarza u Strofa (o warząchwi), żeby nie wprowadzać ortograficznegi zamętu:)

Wiem, że słowa trzeba WAŻYĆ, nie tylko by postępować zgodnie z Dekalogiem, również dla zachowania smaku... czyli jednak czasami się je też warzy:)

W czarodziejskim kotle.

 

Waż słowa, nie obrażaj, i nie mów fałszywie,

stosując różne wagi - z sumieniem w sprzeciwie. 

O słów warzeniu myślę i pieczeniu chleba...

Kucharz warząc - nie waży, wie, czego potrzeba

w daniu. Zdania nie zmienię, gwiazdki Michelina

nie zdobędzie aptekarz, choćby się napinał

szkiełkiem smaku nie stworzysz, choćby i w kolorze... 

kwestia smaku, powiadam, to jądro i sworzeń.

 

PS. Komentarz ortograficzny, ale też przeciwko mówiącym fałszywie przeciw bliźniemu swemu.

Pan redaktor z tekewizji zachował się wobec gościa haniebnie, i perfidnie zarazem - formuła pytania nie daje zaproszonemu do studia publicznego dziennikarzowi zbyt dużych szans procesowych. Pozostaje (???) Rada Etyki Mediów.

A ja tylko zapytam, w tej samej bezpiecznej procesowo formule: czy pan gospodarz programu w telewizji publicznej jest może publicznym mężczyzną?

Wprawdzie nie korzystam z takich usług, ale może ktoś byłby zainteresowany?

Wiem, że zaczynam tu mówić rzeczy obrzydliwe, ale w tym przypadku trudno się powstrzymać. 

Czyli - daję się wciągać w szambo, chociaż od pięciu już lat nie korzystam z usług publicznej (i żadnej) telewizji, i wypisałam się oficjalnie z płacenia abonamentu.

Z powodu smaku właśnie.

A nie tak miało być.

I ja się na to nie godzę.

navigo
O mnie navigo

homo viator Wszystkie moje teksy i zdjęcia są objęte prawem autorskim.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura