Mateusz Latos Mateusz Latos
173
BLOG

Jestem tylko dla Ciebie Autor: Mateusz latos

Mateusz Latos Mateusz Latos Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Wierze w miłość naszą

Wierze że kiedyś będzie lepiej nam

Serce boli gdy w oczach masz łzy

Tak bez opamiętania Kocham Cię

Ale  w moim umyśle strutym

Piękne chwile i smak Twych ust

Na długie lata utrwalił się

I tak wiele spojrzeń Twoich.

 

Czujesz smak wolności

Gdy jesteś w ramionach Moich

Tak wiele pięknych słów dla Ciebie  

I to wszystko jeszcze przed nami

Bo czas jest po naszej stronie

Jestem silny gdy słyszę Twój głos

A słaby gdy nie czuje dotyku Twojego ciała  

Urodziłem się dla Ciebie

I zasypiam w Twych ramionach jak anioł

Choć nim nie jestem bo często ranię Cię

Lecz przepraszam i wybacz mi

Bo sercem zawsze Kocham Cię

Nie wyobrażam sobie choć jednej chwili bez Ciebie.

 

Nasza miłość tak wiele przeszkód ma

Jednak każdy nowy dzień to nowa cząstka szczęścia

Z każdą chwilą docieramy się

Z każdą sekundą coraz mocniej biją nasze serca

Ufam Tobie bez granicznie

I nie mam obaw co będzie dalej

Bo teraz swoje życie oddaje Tobie 

I przed bogiem przysięgam

Tak naprawdę tylko Ciebie kochać chce.

Autor: Mateusz Latos

 

 

 

Mam na imię Mateusz mam 21 lat jestem z Płocka. Studjuje na dwóch kierunkach w Płocku Technik informatyk i Technik Farmacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości