Mateusz Latos Mateusz Latos
155
BLOG

"Niewiele moge Tobie dać" Autor: Mateusz Latos

Mateusz Latos Mateusz Latos Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Niewiele mogę Tobie dać

Tylko serce poszarpane i kilka nie spełnionych obietnic

A Moje serce od początku i do końca dla Ciebie jest

Tak wiele nie przespanych nocy z myślą o Tobie

Bo nie zasnę gdy obok mnie nie ma Cię

Płonę na widok Twój jak ogień

Twoje spojrzenie sprawia że zawsze uśmiecham się

A Ty Kochanie tylko kochaj mnie

 Prawdziwą miłością jak najmocniej  

I od samego początku na chwile dobre i złe

O nic więcej nie proszę tylko kochaj mnie

Więc teraz przytul i przegoń myśli od nas złe .

 

W twoim sercu i umyśle każdego dnia oddycham swobodnie

I zasypiam w objęciach Twych

Miłość jak magia oczarowała nasze serca

Rozumiesz mnie bez słów

Więc okryj się moimi słowami

Niczym kołdrą na pod którą schowamy się

Nasza miłość jest murem którego nikt nie zburzy

Bo Ty i ja jedna miłość i wiara w nas

Dlatego kochaj mnie

To tylko dwa słowa a znaczą tak wiele

Dlatego kochaj obejmując mnie             

W ramionach Twych na zawsze pozostać chcę.

Autor: Mateusz Latos

 

 

Mam na imię Mateusz mam 21 lat jestem z Płocka. Studjuje na dwóch kierunkach w Płocku Technik informatyk i Technik Farmacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości