Mateusz Latos Mateusz Latos
358
BLOG

"Złamane serca" Mateusz Latos

Mateusz Latos Mateusz Latos Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Spojrzałaś na mnie ostatni raz

Przed odejściem pocałowałaś mnie ostatni raz

Nie jedna łza trafiła w moje serce

Lecz w mojej pamięci nadal jesteś spełnieniem wszelkich snów

I symbolem miłości oraz spokoju który tworzyliśmy razem

Miłość potrzebuje dużo wiary tak jak pustynia wody

Ale jedno małe serce nie na karmi całego świata miłością

Jak dym z papierosa ulotniłaś się zbyt szybko

Nie mogę pozbierać w sobie ani jednej myśli

I jak żyć gdy dwa serca na dnie wykańczają się

Jak być silnym gdy co noc czuje w pościeli Twój zapach

Zbyt mało chwil było takich cudownych

Jak piorun zły los trafił w nas

Każdy krok który był bliżej szczęścia

Od dziś prowadzi mnie do piekła.

 

Podaruj mi ostatni raz ciepło  

Ostatni raz uśmiechnij się do mnie

Nie obiecuje sobie już pięknych chwil

Bo opuściłaś mnie moje serce płacze

Lecz już nikt nie usłyszy mojego cierpienia

I ja znikam tak szybko jak zobaczyłem cię

Czuje się taki pusty a moja dusza uchodzi z mnie

Jak walczyć ze złym losem który śmieje się prosto w twarz

Nie mogę oddychać zabrałaś nasz tlen

A dni czarne jak noc bo w mych ramionach zabrakło Cię.

Autor: Mateusz Latos

 

 

Mam na imię Mateusz mam 21 lat jestem z Płocka. Studjuje na dwóch kierunkach w Płocku Technik informatyk i Technik Farmacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości