Mateusz Latos Mateusz Latos
137
BLOG

"List do Boga"

Mateusz Latos Mateusz Latos Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Potrzebowałem cię tak jak szczęście potrzebuje nadziei

Stwórco Tego świata pozwól mi żyć normalnie

Podobno wszyscy jesteśmy Twoimi dziećmi

Już mam dość nie przespanych nocy i walki o nowy dzień  

Bo gdy walczę czas ucieka a ty udajesz że słuchasz mnie  

Oddaj mi chęć a bym mógł żyć na nowo

Niech poczuje puls bo na tą chwile tylko cisza

Czuje z każdym dniem jak Mój umysł przyćpany lękiem jest

Nie widzę drogi którą wybrałem pogubiłem się

Boże jeśli wybaczasz ludziom wybacz i mi  

Pokieruj mnie tą wiarą że może być lepiej

Nie pozwól mi żyć złudzeniami

Daj mi moje pięć minut w tej grze zwanej życiem

 

Jak mam uwierzyć w ciebie gdy nie czuję twojego wsparcia  

Teraz w umyśle mam strach a w sercu ból

Gdzie byłeś gdy najlepszy przyjaciel odszedł z Tego świata

Nie pozwól mi się bać chociaż raz  

Jeśli kochasz udowodnij i usłysz mnie

Bo ja wołam cię od momentu gdy straciłem wszystko

Ale dzięki Tobie widzę tylko świat w czarnych barwach  

Podobno jesteś wszędzie ale nie przy mnie

A ty nie chcesz zesłać mi odrobinę szczęścia

O które błagam gdy zasypiam i budzę się

Dlaczego tak jest że odbierasz to o czym człowiek marzy

Odbierasz chwilę szczęścia a dajesz dużo bólu

A to dlatego że pozwalasz żyć tylko snem  

Ale ręki boskiej nie wyciągasz do mnie

Jestem skazany na to co życie daje mi


Autor: Mateusz Latos

 

  

Mam na imię Mateusz mam 21 lat jestem z Płocka. Studjuje na dwóch kierunkach w Płocku Technik informatyk i Technik Farmacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo