Mateusz Latos Mateusz Latos
92
BLOG

"Jestem inny"

Mateusz Latos Mateusz Latos Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Jestem inny nie żyje złudzeniami

Jak większość wierze w rzeczywistość

W której Bóg dał niby miłość a Diabeł odebrał

Bo na tym świecie wszystko kręci się przypadkiem

A szczęście jak wiatr jest ale go nie widać i szybko znika

Jak żyć gdy strach twoim cieniem jest

Zajrzałem w głąb tego świat

I co dobre to tylko twoje pięć minut

Idziesz ścieżką przez życie

Drogą bez powrotu którą ludzie pogubili własne wartości

Ale czy wierzysz sercem że życie jest piękne a może oszukujesz samego siebie ?

Jak wierzyć w dobro jeśli oglądasz wiadomości i słyszysz patologia

Następne dziecko zostaje same i poznaje świat bez ojca

A zdrada jest następnym przekleństwem kochasz myślisz że jest ok.

Ale różnie bywa nie jeden serce miał złamane

I w dłoni trzymał nóż pod gardłem  

Nasze życie jest karuzelą umierają nasi najbliżsi

A potem obwiniając siebie chcemy przywitać ich w niebie a za nami cierpią inni.

 

Bo los tych ludzi którzy ranią innych dla własnych korzyści

Życie karmi ich tym co należy nam się a nigdy tego nie dostaniemy  

A pchnie na dno uczciwych dla których szacunek podstawą jest

Życie nienawidzi szczerości bo karmi się kłamstwami

Nie wierze w cud bo wiele osób na tym poległo

Każdy z nas podlega systemowi który nakręca nasze życie

I po co się zmuszać do wysiłku gdy czas dla nas życia określony jest

I jak dziś można kochać jeśli zamiast miłość tylko puste słowa

Wiara w lepszy świat niczym hazard stawiasz wszystko

A przegrywasz dumę i szacunek do samego siebie

Lepsze życie tylko dla wybrańców którzy zgubili własne ja

A ty podziwiasz ich i nie wiesz że żadnej godności w nich nie ma. 


 Autor: Mateusz Latos

 

Mam na imię Mateusz mam 21 lat jestem z Płocka. Studjuje na dwóch kierunkach w Płocku Technik informatyk i Technik Farmacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości