quwerty quwerty
194
BLOG

To Redakcja odpowiada za chamstwo na Salonie

quwerty quwerty Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

od lat zgłaszam do usunięcia te najbardziej chamskie wpisy takie jak ten niżej

i wpis wspierający ten tak krańcowo chamski

Redakcja nie reaguje

 jest coraz gorzej


image

zgłosiłem

odczekałem

 znowu zgłosiłem


image


co mamy z tym robić?

jak reagować ?

 czy da sie w ogóle reagowac na coś takiego ?

- Tylko Redakcja może zrobic z tym porządek.


- Panie redaktorze Jarzębowski

 to Pan osobiscie za to odpowiada.


teraz to ja wyciskam:

zadaję niewygodne pytanie Redakcji Salonu


- Dlaczego  wspieracie takie krańcowe chamstwo na

waszym Salonie ??





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo