Novalijka Novalijka
32
BLOG

Krótko o dzisiejszych (i nie tylko) salonowych wpisach

Novalijka Novalijka Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Nadrobiłam zaległości z ostatniego tygodnia, przejrzałam co aktywniejszych i popularniejszych blogerów, zerknęłam w kącik gwiazdorski, a i Polecanymi nie pogardziłam. I wiecie co? Nasunęła mi się bardzo krótka, acz nadzwyczaj szczera konkluzja.

Jakże mi cholernie przykro, że wszyscy ludzie znakomicie znający się na kierowaniu państwem, polityką zagraniczną, partiami i całą resztą, wyznający się na ekonomii, etyce i edukacji, są zajęci wywnętrzaniem się w Sieci.

Dziękuję, idę czytać Niewinnych w Norymberdze Szmaglewskiej. Seans dobrej lektury polecałabym także większości użytkowników Salonu...

Novalijka
O mnie Novalijka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości