Trzecie Rozdanie Trzecie Rozdanie
125
BLOG

W CIEMNOŚCIACH UFAĆ, MODLIĆ SIĘ

Trzecie Rozdanie Trzecie Rozdanie Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


(Czerwiec 1985) Zapisz: Pragnę, byś  częściej  rozważała Moją  Świętą Mękę. Tyle  jest 
minut  i  tyle  jest  godzin  każdego  dnia. A  któż  pamięta wśród  tych minut  i  godzin  o 
Mojej  męce  i  cierpieniu?  Kto  z  was  pragnie  pocieszyć  Moje  Serce  osamotnione, 
zbolałe?  Ach,  czekam  dzień  i  noc,  ciągle  czekam.  Tak,  jak  wówczas  w  ogrodzie 
Getsemani,  tak  dziś  jestem  sam  ze  swoim  bólem  i  cierpieniem.  A  kogóż  to  z  was 
obchodzi?  Grzechy  wasze  ponownie  wciskają  na  Moje  Skronie  cierniową  koronę. 
Boleść nie do opisania. 


Patrz:  Święta  Rana  Mojego  Serca  krwawi,  to  wasza  niesubordynacja  do  Bożych, 
świętych praw rozdziera  i  jątrzy Ranę Świętą Mojego Serca. Ach, nawet ci, co mienią 
się  Moimi  przyjaciółmi,  zapominają  o  Mnie,  o  Męce  Mojej,  o  cierpieniach.  A  Ja 
wymagam tak mało, pragnę tylko waszego westchnienia. Przybliżcie się  i powiedzcie 
te  słowa:  ,,Przez  świętą  Mękę  Twoją,  Panie  Jezu,  udziel  nam  łaski  zbawienia 
wiecznego". Proszę was, powtarzające te słowa święte idąc do pracy, przy warsztacie, 
gdziekolwiek  jesteście.  To  tak  niewiele,  a  tak  wiele  dla  zbawienia  waszej  duszy. 
Pocieszajcie Moje Serce. Pragnieniem Moim  jest zbawić wszystkie dusze. Dzieci,  jest 
bardzo mało  czasu! W  te  straszne  dni  ciemności,  które  nie  idą,  ale  biegną,  będzie 
wielka  trwoga,  wielki  ból  i  cierpienie.  Strach  nie  do  opisania.  Ulice  waszych miast 
zasłane będą warstwą trupów i nikt ich grzebać nie będzie. Jedynie drapieżne ptactwo 
rozdzierać będzie ich ciała spalone. Dusze wasze staną przed Świętym Sprawiedliwym 
Sędzią  Bożym,  Jedynym,  Wielkim.  Przynaglam  wszystkich  i  proszę  wszystkich: 
Nawracajcie się do Boga Świętego w Trójcy  Jedynego. Odstąpcie od złego ducha, od 
jego  spraw.  Nie  służcie  szatanowi,  nie  przyjmujcie  jego  pieczęci  na  serca  wasze, 
Brońcie  się  dzieci,  brońcie  dzieci,  młodzież  przed  działaniem  szatana,  przed 
działaniem  złego  ducha.  Dzieci  Moje,  teraz  idzie  ciemna  noc.  Wiara  święta  i  jej 
krzewiciele  będą  ugniatani  i  otwarcie  deptani.  Piekło  i  szatan  wytacza  ostateczną 
walkę. W  te  dni  będą  chcieli  zwyciężyć Moje  Ciało Mistyczne,  którym wy  jesteście. 
Trwajcie  przy  Bogu,  przy  Jego  świętych  przykazaniach,  nawet  w  najbardziej 
krytycznych  chwilach,  ufajcie  Bogu.  Czerpcie  pokrzepienie  ze  świętej  Eucharystii, 
modlitwy. Nie odstępujcie w żadnym wypadku od praw Bożych, od Kościoła Świętego. 
Dziś szatan pragnie przemocą zdobyć wasze serca, dzieci waszych i młodzieży. Pragnie 
zdobyć  serca  starców  i  konających.  Wystąpi  jawnie,  walka  złego  ducha  już  trwa. 
Pamiętajcie,  tylko  silna  wiara  w  świętego  Boga,  modlitwa  święta,  post,  czuwanie, 
nieustająca modlitwa różańca świętego, pognębi piekło  i szatana. Nie bójcie się, gdy 
przyjdzie  ciemność  złego  ducha.  Nie  trwóżcie  się.  Ja,  Bóg  Święty  zawsze  jestem  w 
duszy waszej  z wami. Nie bójcie  się  strasznej  ciemności. Okrucieństwo  jej będzie w 
fałszu,  przemocy  i  kłamstwie.  Patrzcie wówczas  na własne  serca,  umocnijcie  się w 
miłości,  czyńcie dobrze bliźnim, wspomagajcie  się wzajemnie modlitwą, miłością  i 
wiarą w Boga. Dzieci Moje, módlcie się i pokutujcie. A to zapamiętajcie: nawet gdyby 
pod naporem  złego ducha  rozbiegli  się w wielkim przerażeniu pasterze —  Ja,  Jezus 
Chrystus  was  nie  zostawię,  —  zawsze  z  wami  jestem.  Ufajcie  Mojej  miłości  i 
miłosierdziu,  a  zawsze  wzmacniajcie  wasze  serca modlitwą  i  gorącą  wiarą.  Ufajcie 
Mojemu  Sercu,  bo  tylko Moje  Serce wspomoże was w  godzinie wielkiej  ciemności. 
Kto nie wytrwa przy Bogu, w miłości Bożej, nie zaufa miłości Bożej — zginie. Szatani 
będą  starali  się wydrzeć  dusze  i  umieścić  je w  piekle, w wielkiej  ciemności. Ufajcie 
Sercu Mojemu.  Serce Moje wspomoże was w  godzinie wielkiej  ciemności.  Trwajcie 
wszyscy  na  modlitwie  i  przy  Bogu.  Polecajcie  siebie  i  rodziny  wasze  Niepokalanej 
Świętej Dziewicy Matce Maryi.  Po  tym  dniu  ciemności  przyjdzie wyzwolenie  od  zła 
mocy, od szatana. On zostanie zniszczony wraz ze swoją ideologią, ze swoimi sługami. 
Skończy  się  era  szatana,  wyrzucony  zostanie  precz  w  czeluści  piekieł.  Oto  wam 
powiedziałem. To jest bardzo wierne. Bóg jest zwycięzcą. Po tych dniach Duch Święty 
obejmie ziemię, nastąpi NOWA ERA radości, pokoju, sprawiedliwości, której nikt wam 
nie odbierze i nie zdoła zakłócić. 


Dziś proszę was o pokutę, modlitwę, czuwanie. Miłujcie siebie wzajemnie, pomagajcie 
chorym,  biednym,  nawiedzajcie  opuszczonych,  nieście  radosne  słowa  więźniom, 
przygarniajcie  dzieci  porzucone  przez  złych  rodziców  do  swoich  rodzin,  głodnego 
nakarmcie, nagiego przyodziejcie, byście nie byli zaskoczeni dniem przyjścia Mojego. 
Tylko miłość, dobroć, dobre czyny dla bliźnich i modlitwa będzie świadczyła za wami. 
Amen. 

 

Z przekazów z Nieba danych ludzkości poprzez Zofię Nosko "Centurię".

http://www.echochrystusakrola.org/assets/files/2011-10/nosko_oredzia_zbawienia.pdf

Stary człowiek mówi: Ciupagami psubratów Nowy: Bylem Chrystusa pozyskał wszystko uważam za śmieci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo