raindog raindog
554
BLOG

Pilne i aktualne !

raindog raindog Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

 

Obydwie anegdoty usłyszałem w tym tygodniu. Jestem pewien, że jedna lepsza  jest od drugiej. Obydwie są równie aktualne.

 

Pierwsza : 

 

Wg. aktualnej wiedzy biologów globalną zagładę atomową miałyby szanse przeżyć nieliczne stworzenia;

Keith Richards no i może szczury.

Happy Birthday Mr. Richards!

 

Druga : 

 

Po ujawnieniu afery podsłuchowej- Snowden, NSA, biedna Frau Merkel i reszta Niemców- prezydent B. Obama odwiedził Berlin.Pewnemu, małemu berlińskiemu chłopcu udało się, miedzy nogami obstawy przedrzeć do prezydenta. Szarpnął Mr. Obamę za nogawkę i spytał ; czy to prawda panie prezydencie, że wy nas podsłuchujecie, szpiegujecie itd. ? Mój tato jest wściekły i od tygodni nie mówi o niczym innym. Prezydent zatrzymał się, rozejrzał na lewo i  prawo, pochylił  nad chłopcem i powiedział ; to nie jest twój tato Hans.

 

Pozdrawiam, tymczasem

raindog
O mnie raindog

jaki jestem? Wysoki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości