raindog raindog
509
BLOG

Bojkoty, sankcje…RR-K

raindog raindog Rozmaitości Obserwuj notkę 25

 

 

Postanowiłem odpocząć, świadomie przegapić codzienne, wolskie afery. Mnie one do życia potrzebne są jak Polsce bliźniaki. Omijałem Salon żeby odsapnąć od nieczytanych pisarzy, od para-publicystów, od jazgotu śledczych ratlerków, słowem od patriotycznego folkloru zwolenników naszego mini- Putinka. Kiedy zajrzałem tu znowu natychmiast zauważyłem półmrok spowijający salon  i w oka mgnieniu domyśliłem się przyczyny zapadających tu -większych nawet niż kiedyś , co kiedyś zdawało mi się niemożliwe - ciemności.

Drodzy admini, droga rodzino radia M, droga rodzino Janke ! 

Zbojkotowaliście wpisy pani Rudeckiej -Kalinowskiej i gołym okiem widać, ze wyszliście na tym tak,  jak Rosjanie na swoich bojkotach (zdjęcie).

Pozostaje mi życzyć Wam dalszych, "putinowskich sukcesów" .

 

Bywajcie, tymczasem

 

P.S. Wpadnę znowu jak się przejaśni. A gdybyście w tym czasie wygrali wybory ( większość absolutna, absolutne rządy- żart oczywiście ) i gdybyście jak poseł Wojciechowski nie wiedzieli co zrobić ze Smoleńskiem, to weźcie znowu przykład ze Wschodu. Smoleńsk należy Wam się jak psu kiełbasa i jak Krym Putinowi. 

raindog
O mnie raindog

jaki jestem? Wysoki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości