iluminacja iluminacja
251
BLOG

Kiedy komornikiem potraktuje Komorowskiego władza?

iluminacja iluminacja Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Co do zasady guzik mnie obchodzi, czy prezydent Andrzej Duda chce się bawić w gentelmena, czy nie.  Jeśli prawdą jest, że obywatel Bronek Komorowski na koszt Mój-Twój-Nasz rozsadza cztery litery w apartamencie, za który płacę Ja-Ty-My, to oczekuję, a właściciwe żądam!!!, żeby nowy prezydent wypełnił obowiązek obligatoryjny funkcjonariusza publicznego i złożył doniesienie na Bronka Komorowskiego w zakresie POlegiwania-POmieszkiwania-POjadania... czy jakie tam PO kto jeszcze chce... na koszt Mój-Twój-Nasz, zarabiając na takich frajerach jak Ja-TY-My ponad pół bańki z bańki waląc Mnie-Ciebie-Nas między oczy, w oczy się śmiejąc. Drwiąc bezczelnie mówiąc wprost, czy jak kto woli, wodząc Nas za nos.  

No bo jeśli prezydent Andrzej Duda zaniecha owego zawiadomienia słusznego, to Ja-Ty-My mamy prawo i sprawiedliwość zastosować i na owego nowego prezydenta zawiadomienie złożyć z paragrafu 231 kodeksu karnego za zaniechanie, niedopełnianie tego, czego prawem i sprawiedliowścią dochodzić należy...Albo się leży...

W mieście Łodzi włodarze wyrzucić z domu zamierzali ciężarną kobietę z tójką dzieci. Zalegała z czynszem, by jej ulżyć w kosztach, by zadłużać się nie musiała, komornikiem na bruk wy... władza chciała.

To ja się pytam, jako prosta polska baba - kiedy Bronka Komorowskiego na pysk z chałupy, na koszt Mój-Twój-Nasz zajmowanej, komornikiem wy... polska władza???!!!    

 

"Nie idzie o to, w jaki sposób wyrządzono krzywdę, lecz w jaki ją sposób znoszono..."      

iluminacja
O mnie iluminacja

Uśmiechnięta i szalona jednego dnia, nostalgicznie zamyślona drugiego. Kochająca ludzi i nienawidząca ich jednocześnie. Ludzie i życie nauczą Cię rozumu - mawiała moja babcia. I miała rację... Niestety... Iluminacja ma wiele znaczeń. Dla wielu jest tylko "zjawiskiem aha". Dla równie wielu psychologia poznawcza, to nie wszystko. Dla mnie też...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości