tichy tichy
538
BLOG

żeby obserwować - trzeba nie obserwować

tichy tichy Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Męczyła mnie ta niemożność "dodaj do obserwowanych". Obserwować można było jedynie blogi tak zaznaczone przed Wielką Zmianą. Gdy próbowałem dodawać nowsze do obserwowanych, Salon24 uprzejmie i oschle z automatu wskazywał błąd. Nawet wymieniłem PW-e z adminami - kazali mi się wyspowiadać z mego systemu i wersji przeglądarek, i wpędzili mnie w poczucie winy bez zadawania pokuty.

Więc - usunąłem stare obserwowane.  I oto - niespodzianka! - można już obserwować, bez wytykania błędu. Oj, miał rację Wieszcz (skąd wiedział?), gdy pisał

Trzeba z postępem naprzód iść,
Po blogi sięgać nowe...
A nie na zwiędłych wpisów kiść
Z uporem tracić zdrowie.

A więc, odżegnaj się od tego, co było - wtedy wszystko będzie porzo, spoko.

tichy
O mnie tichy

tichy jaki jest każdy widzi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości