oranje oranje
792
BLOG

Tusk! Tu nie ma niedomówień

oranje oranje Technologie Obserwuj notkę 1

Tytuł: "Tusk". Wykonawca: Fleetwood Mac.

Słowa w wolnym tłumaczeniu nie moim zresztą:

Dlaczego nie zapytasz go czy zostanie?
Dlaczego nie zapytasz go czy wyjedzie?
Dlaczego nie powiesz mi co się dzieje?
Dlaczego nie powiesz mi kto jest przy telefonie?
Dlaczego nie zapytasz go co się dzieje?
Dlaczego nie zapytasz go kto jest ostatni na jego tronie?

Nie mów, że mnie kochasz!
Powiedz tylko, że mnie chcesz!

Tusk, Tusk, Tusk...

(Tu oryginał, spójrzcie - wszystko się zgadza).

 

oranje
O mnie oranje

Mieszkańcy Bulandy, jednakowoż, wciąż z niej uciekają. Tak się tam przyzwyczajono do bycia wiecznie dymanym, że zaczęli dymać siebie nawzajem. Opresja przeszła w self-service, jesteśmy pierwszym samouciskowym narodem świata. P. Czerwiński, Przebiegum życiae A chłopaki jak chłopaki. Generalnie nie różnimy się. Ja, emigrant ze swoim odrzuceniem roli emigranta (odrzucam ją od pierwszego dnia tutaj), poruszam się po świecie jak piłkarz, któremu pękła gumka w spodenkach, ale jest dobre podanie, więc zapierdziela się w jej stronę trzymając gacie jedną ręką. Może gola się strzeli jakiego, a gacie się przecież wymieni. Oni w Polsce, w swoich rolach i zawodach, bez obciążenia emigranckiego, w kraju swoim, z językiem swoim i przyjaznym państwem – podobnie. Wolność, pomysły, projekty, działania... - ale też z jedną cały czas, od 20 lat, ręką trzymający galoty projektów, spłacanych kredytów, bezpiecznych i niebezpiecznych związków. Nie ma radości w tej grze, nie ma fascynacji tym sportem jakim jest życie. Nie jesteśmy chyba dziś narodem czerpiącym radość. Nie ma jej na ulicy, w rozmowie, przy grillu czy na zakupach. Żeby radość zresztą czerpać trzeba mieć źródło jakieś. Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie