Chochoł Chochoł
84
BLOG

Berek

Chochoł Chochoł Polityka Obserwuj notkę 0

 

Kiedy byłem małym chłopcem bawiliśmy się w berka i kiedy zabawa przyjmowała pożądany dla kogoś przebieg ten szybko wołał „zamawiam” - to znaczy jak może niektórzy pamiętają pauza nie wolno łapać. Palikot gadał głupoty a zaraz potem woła „zamawiam”... co za okropne chamstwo;dałem w mordę i chcą mi oddać. Chłopcze dorośnij wszyscy się denerwują jak się im wciska ruski kit a jak dajesz w twarz to czasem nie mają ochoty nadstawić drugiego policzka.

Ten obrzydliwiec powiedział, że domaganie się prawdy w sprawie „smoleńskiej” to wywoływanie konfliktu. Ja zaś twierdzę, że gdyby nasz rząd był suwerenny, mniej medialny a bardziej kompetentny (czytaj odważny), nikt nie musiałby o to pytać, bo Polacy wiedzieliby, że doniesienia z miejsca katastrofy i komunikaty rządu byłyby tożsame. Widzimy tu jednak rozbieżność, manipulację i kłamstwa.

Jeszce jedno – bardzo jestem ciekaw jak teraz PiS jako czysta opozycja będzie przeszkadzać PO, posiadającej pełnie władzy w reformach. Myślę że, błazen i harcownik wymyśli jakieś kłamstwa i ogłosi jako prawdę, która jest autentyczna i wydarzyła się naprawdę

Lubię mój chocholi taniec i przyśpiewkę ; śpij Polsko, śpij, śpijcie dobrze obyście obudzili się w dobrym nastroju (albo w ogóle) i obyście poznali Polskę. Pozdrawiam.

Chochoł
O mnie Chochoł

Lubię szczerość, kocham prawdę, choć czasem uwiera, nie cierpie za to płytkiej inteligencji zadufanej w swej mądrości. Wierzę, także w to co mówię. Moje wypowiedzi proszę traktować jako poloemikę na nurtujące mnie tematy. Nie mam nadziei przekonać kogoś ale czuję się zobowiązany dać swój głos za tym w co wierzę. Jeśli ktoś czuje się urażony, przepraszam. Za komentarze jestem wdzięczny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka