paladinho paladinho
126
BLOG

(Pra)Prezesa Rady Ministrów Mojego Programu!

paladinho paladinho Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Paladinho, wielki człowiek, uświadomił mnie, że nie mówi się pi-ar Pana Premiera, tylko pi-ar Pana  Prezesa Rady Ministrów. Stąd dziś właśnie (Pra)Prezesa Rady Ministrów Mojego programu! Dziś pra, jutro prezesa. Logicznie, nie? A pojutrze Bronek siłą oderwany od pługa (pługu?) - tudzież wału (wała?) - zostanie pierwszą damą JK!

reżimowe fot. pochodzi z portalu pitbull.pl

Zapraszam tutaj. Tytuł: "Szach i Mat". Wdzięczny będę za wszelkie dobre i złe słowa. Szkoda tylko, że nie da się tego z mojego kochanego serwera puścić bezpośrednio w okienku, tak jak to się robi zwykle z TyTuba.com albo CzerwonaTuba.com.

________
Pozdrawiam Janusza Korwina Mikke,
Gościu, masz mój miecz, moją pochwę i mój głos!*
Joeblack

*promocja ważna do wyczerpania zapasów

paladinho
O mnie paladinho

Zacznijmy może od tego, że nie mam zamiaru ustosunkowywać się już więcej do fali żółci wylewanej notorycznie przez wspaniałych starcraftowych inteligentów. Nie podoba się, nie czytać! Pozdrawienia od samego Jego, czyli Mnie samego. Buziaczki, Ronaldinho StarCrafta II.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości