palnick palnick
45
BLOG

Skandaliczna wypowiedź podsekretarza stanu w rządzie Tuska.

palnick palnick Polityka Obserwuj notkę 12

 

Bartoszewski pobiera pieniądze z Kancelarii Premiera. Jest tam podsekretarzem stanu. Jak mniemam reprezentuje polski rząd.  Czy niżej zamieszczona wypowiedź tego pana jest werbalizacją opinii rządu i Donalda Tuska osobiście? Jak zareagował premier na tę analizę polskiej sceny politycznej - wszak odpowiada za zachowanie swoich urzędników.

Skandal jest tym poważniejszy, że W. Bartoszewski jest szefem Biura Prezesa Rady Ministrów d.s Dialogu Międzynarodowego. Oto jak swoje zadania realizuje w relacji Polska - Austria.

 "Jeśli Jarosław Kaczyński - a w ostatnich dniach już to się rozpoczęło - będzie wykorzystywał wielką stratę, jakiej doznał, jako argumentu wyborczego, wówczas będę musiał powiedzieć: jestem zarówno przeciwko pedofilii, jak i nekrofilii każdego rodzaju."

http://derstandard.at/1271376023255/Wie-wenn-man-Klestil-in-der-Kapuzinergruft-bestattet-haette

"Der Standard" (05.05.2010)

Oczekuję wyjaśnień.

Zwracam również uwagę, że wypowiedzi Władysława Bartoszewskiego przy okazji tworzenia komitetu poparcia Komorowskiego ,nie były tylko wykwitami demencji jakiegoś starszego pana ale wypowiedziami urzędnika rządowego, podległego bezpośrednio premierowi.
"Nie zauważyłem, żeby kandydat SLD powoływał się na przesłanie niebieskie Szmajdzińskiego czy Jarugi-Nowackiej. Nie zauważyłem, żeby ktoś z PO powoływał się na przesłanie pani redaktor Bochenek z Katowic. Nie zauważyłem, żeby pan Pawlak powoływał się na posłanie zza grobu dwóch posłów PSL.
Czyli oni nie uprawiają nekrofilii. Jeżeli ktoś uprawia, to on wie, że uprawia. Nekrofilia to posługiwanie się dla celów perwersyjnych faktem czyjegoś zgonu. Zawsze nazywałem rzeczy po imieniu, nawet kiedy mnie to dużo kosztowało w życiu. Nie przestanę ich nazywać po imieniu. Ja się tym moralnie brzydzę. A moralna obrzydliwość jest dużo gorsza od różnic w programie politycznym"

Przy okazji - stosując poetykę Strasnego Dziadunia - chciałbym nazwać pewną rzecz po imieniu:

Bartoszewski uprawia pedofilię. Pedofilia to posługiwanie się do celów perwersyjnych faktem czyjejś wielodzietności. Jeśli ktoś uprawia pedofilię, to wie, że uprawia. Bartoszewski wykorzystuje cynicznie dzieci Komorowskiego w kampanii politycznej.

 

 

palnick
O mnie palnick

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka