Pan Komentarzek Pan Komentarzek
38
BLOG

Wiktor Jedoch proponuje mi. Nie wstydze się PiS!

Pan Komentarzek Pan Komentarzek Polityka Obserwuj notkę 9

 Od pewnego czasu Wiktor Jedoch drogą listowną proponuje mi aby w moim lubczaspomiśmie zamieszczał głupie, bez wartościowe notki Rudeckiej-Kalinowskiej i innych propagandowych blogerów.

Dlaczego on to robi? Chce  aby moje lubczasopismo stało się jak Gazeta wyborcza, onet?

Przecież wie jakie mam poglądy. A może chce mnie na sile zmienić, abym czytał te posty i zmądrzał?

Jestem przeciwko PO i zawsze będę i nic i nikt tego nie zmieni.

Jestem bardzo dumny z tego że popieram Jarosława Kaczyńskiego człowieka który może wyprowadzić Polskie tego kryzysu religijnego. gospodarczego i smoleńskiego. Popieram PiS bo tylko ludzie tej partii dostrzegają problemy współczesnej Polski, która potrzebuje reformy.

Mam nadziej że w też to czujecie i pokażcie to w najbliższych wyborach samorządowych!

 

Jestem człowiekiem szczerym, który wierzy w prawdziwą Polskę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka