Pan Komentarzek Pan Komentarzek
300
BLOG

Czego o demie chce Jedoch?

Pan Komentarzek Pan Komentarzek Polityka Obserwuj notkę 17

 

Jak już pisałem wcześniej pan Wiktor Jedoch proponuje mi (znowu) zamieszczenie jakiś dziwnych notek takich jak artykuły Gazety Wyborczej!

Czego pan o demie chce nie zamierzam publikować w porządnym lubczasopiśmie tekstów, które tylko krytykują PiS, Kaczyńskiego i krzyż.

Czy ja coś złego zrobiłem?

Nie to nie pan Jedoch się o demie odczepi powiedziałem: Nie wstydzę się PiS! I nie zamierzam być peowcem jak pan bo to nie polskie tylko rosyjskie i propagandowe.

Jestem dumny, ze popieram tą a nie inną bezwartościową partie. nie przekona mnie pan do PO ba ja jestem patriotą.

I ni zamierzam napadać polski jak Rosjanie 17 września 1939 roku!

Jestem człowiekiem szczerym, który wierzy w prawdziwą Polskę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka