Parakalein Parakalein
47
BLOG

Prośba

Parakalein Parakalein Rozmaitości Obserwuj notkę 14

Igor,

Nie będę Cię szantażował jakimś rejtanowskim rozdarciem bloga, bo to głupie i pozycji do tego nie mam, ale proszę  Cię o wyjaśnienie sprawy tekstów 1maud u niej samej i ewentualnie u Pani Anny Walentynowicz.

Dyskusja z innymi osobami jest niepotrzebnym zamieszaniem.

Zwróc prosze uwagę na to co napisał Follow - w jednej z kopii tekstów, do których autorstwa Pani Ania się nie przyznaje, jest dopisek:

"spisała: M.P.F"

Do uwagi Follow'a od siebie dodam, dość moim zdaniem istotny, fragment z listu Pani Ani:

"Aczkolwiek zgadzam się z treścią apelu i się pod nim podpisuję, to nie jest on mojego autorstwa. Nie wiem także, kto go na stronie umieścił. Proszę o sokorygowanie tej informacji."

Wytłuszczony fragment jest kolejną dość poważną przesłanką do tego, żeby wyjaśnić genezę apelu dokładnie, a nie opierając się na domysłach.

 

Do napisania tej prośby skłoniło mnie to, w jaki sposób 1maud została potraktowana przez prezes jednej fundacji i prezesa jednego stowarzyszenia.

Ci Państwo, co to nie mieli wcześniej oporów wieszać swoich banerów na wizerunku Anny Walenynowicz (a to nie jest sprawa dla jakiegoś prawnika??), teraz usiłują z siebie zrobić ofiary  1maud.

Obrzydliwość, ale nie mam ochoty nawet o tym pisać szerzej.

 

Igor, uważam, że 1maud po prostu zasługuje na wysłuchanie i próbę wyjaśnienia całego zamieszania. Wierzę, że JEJ intencje były czyste,.."a wiesz jak czuje się ktoś, kto zostaje sam..."

Tak więc z uwagi na powyższe wnoszę jak na wstępie.

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości