Parakalein Parakalein
380
BLOG

1 500 !

Parakalein Parakalein Rozmaitości Obserwuj notkę 16

Wczoraj Liście Przebojów Programu Trzeciego stuknęło 1500 notowań.

Genialne, niepowtarzalne i odtruwające przeżycie - wyłączyć wszystko i słuchać jedynie radia.

Głosy, goście, wspomnienia. Te moje, te ich.

Nawet zapachy z młodości wróciły. Zapach mojego pokoju i magnetofonu - ten cudowny zapach plastiku Nationala (teraz Panasonica) przysłanego na prezent ślubny rodzicom przez mojego pradziadka.

Te frustracjie i przekleństwa rzucane, gdy przez nieuwagę wkładałem do nagrania kasety z wyłamanymi ząbkami.

Jest, jest.....i nie da rady nagrać, nie wcisnę REC.

Pólmrok w pokoju, biurko i Lista.

Okno na świat, wciągający niczym pióro Pani Łepkowskiej dla kobiałek.

Nie ma słów....

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich i każdego z osobna.

I dziękuję !

Słuchacz :)

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości