pasażer pasażer
279
BLOG

Myśli (po dwóch piwach) /3

pasażer pasażer Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

 img


  

> Gołębie, wydawałoby się, stare wygi, a do lotu rozkładają skrzydła, jak w elementarzu.


> Sokół po przylocie do gniazda pochodził dookoła parę razy i zakwilił nietypowo. Próbowano odszukać takie zachowania wśród znanych i opisanych zachowań sokolich i wyjaśnić ich znaczenie, lecz nie zdołano, bo w rzeczywistości sokół postanowił zrobić coś innego, doznał jakiegoś, nie do końca może nawet uświadomionego przebłysku, że ma tylko jedno życie i trzeba wszystkiego spróbować.


> Lepiej być superlaską, ale bez palca, czy taką średnią?


> Wyszedłem na ulicę i od razu skuliłem się i odwróciłem. Na niebie wisiała wielka, oślepiająca kula. Stałem chwilę zszokowany. Ludzie chodzili normalnie, jak gdyby nigdy nic.


> Pancerny wóz, snajperzy, ochrona przeciwatomowa, przeciwchemiczna i przeciwbiologiczna. A jakby na dinerze była sałatka z hiszpańskich ogórków? 


 

pasażer
O mnie pasażer

Produkty, których reklama pojawia się powyżej, to badziewie. Nie polecam. Zdjęcia: © pasażer. Kopiowanie zdjęć z bloga w celach innych niż prywatny użytek domowy wyłącznie za zgodą autora. Po co się powtarzać: → Prawicowa publicystyka środka w formacji młyna → Szkodliwość promieniowania radioaktywnego - cicha rewolucja → Rura II. Decydujące starcie → Kiedy EU-Salon? W kinach:                      zobacz ->  Więcej filmów Kochankowie z Księżyca. Moonrise Kingdom     Operacja Argo   Anna Karenina  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości