pasażer pasażer
191
BLOG

Myśli (po dwóch piwach) /6

pasażer pasażer Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

 img


  

> Chrząszcz łaził po ścianie. Wziąłem go na kartkę i wyrzuciłem przez okno. Ciekawe, czy będzie umiał się znaleźć w nowej rzeczywistości?


> [quiz] Odpowiedz szybko na następujące pytania:
 - do czego służy kalendarz?


> Załóżmy, sędzia mnie skazuje, a ja nie miałem ze sprawą nic wspólnego. Czy mam prawo palnąć go w łeb (jak już odsiedzę)?


> 16 lutego, wracając z basenu, Kwiatkowski stracił umiejętność zatrzymywania się.


> - Jakie ma pan marzenia? 
   - Chciałbym zobaczyć zdarzenie z dzieciństwa, gdy u babci na wsi, na podwórku, graliśmy w badmintona i nagle przeleciał na niebie duży ptak, a mój brat powiedział mi, że to czarny bocian. Byli tam jeszcze wujkowie i wszyscy zadarli głowy do góry. Chciałbym zobaczyć, jak to wyglądało.
 

 

pasażer
O mnie pasażer

Produkty, których reklama pojawia się powyżej, to badziewie. Nie polecam. Zdjęcia: © pasażer. Kopiowanie zdjęć z bloga w celach innych niż prywatny użytek domowy wyłącznie za zgodą autora. Po co się powtarzać: → Prawicowa publicystyka środka w formacji młyna → Szkodliwość promieniowania radioaktywnego - cicha rewolucja → Rura II. Decydujące starcie → Kiedy EU-Salon? W kinach:                      zobacz ->  Więcej filmów Kochankowie z Księżyca. Moonrise Kingdom     Operacja Argo   Anna Karenina  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości