Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
pawelch pawelch
357
BLOG

"Faszyzm nie przejdzie"?

pawelch pawelch Polityka Obserwuj notkę 4

Studenci dziennikarstwa UMCS potraktowali poważnie wolność słowa w Polsce i zorganizowali debatę o Marszu Niepodległości pomiędzy posłem Ruchu Palikota Michałem Kabacińskim a Marianem Kowalskim, rzecznikiem Obozu Narodowo Radykalnego. GW już im wytłumaczyła, na czym polega zawód dziennikarza w PRL-bis. Oto jak przed Gazetą tłumaczy się profesor wolnej, wyższej uczelni RP:

"Studenci zorganizowali debatę bez porozumienia ze mną. To niedopuszczalne, aby przedstawiciel ONR - u zabierał głos na naszej uczelni. Rozmawiałam już ze studentką odpowiedzialną za zorganizowanie debaty i natychmiast ją odwołałam."

A wiec ile to trzeba było w Polsce zmienić, by wszystko pozostało po staremu...

 

PS

Z ostatniej chwili - obaj dyskutanci zapoweidzieli swoje przybycie o oznaczonej godzienie. Robi się ciekawie!

UMCS ONR

pawelch
O mnie pawelch

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka