Paweł Pomianek Paweł Pomianek
358
BLOG

III Rzeszowski Bieg Ojców. Zaproszenie

Paweł Pomianek Paweł Pomianek Kultura Obserwuj notkę 0

W imieniu organizatorów zapraszam na trzeci już Rzeszowski Bieg Ojców, który odbędzie się na rzeszowskich Bulwarach w najbliższą niedzielę 3 lipca (sam bieg o godzinie 18).
To już po raz trzeci Sławek Baran, Klub Ojca i Stowarzyszenie Szczęśliwy Dom organizują w Rzeszowie Bieg Ojców połączony z festynem rodzinnym. W zeszłym roku miałem okazję uczestniczyć w biegu. Mimo deszczowej pogody była to dla mnie prawdziwa frajda, dobra zabawa – o czym nie omieszkałem napisać.
Wszystkich aktywnych ojców z Rzeszowa i okolic zapraszam do wzięcia udziału w tegorocznym biegu. Liczę, że w tym roku pogoda bardziej dopisze. I przypominam, że chodzi o sam udział, o dobrą zabawę, o pewien symbol aktywnego ojcostwa (a w obecnych czasach nasze dzieci szczególnie mocno potrzebują zaangażowania ojców w wychowanie). Że nie potrzeba do tego szczególnej kondycji – wystarczy przeczytać moją relację z zeszłego roku.
Poniżej umieszczam plakat imprezy, dalej: program imprezy (nie wiem, czy na plakacie wszystko jest dla każdego dobrze widoczne), link do zapisów na bieg (oczywiście można ich dokonywać również na miejscu) a na koniec wypowiedź Sławka Barana na temat samej idei biegu, gdyby ktoś jeszcze nie miał okazji się z nią zapoznać.
 
Program Biegu Ojców
3 lipca 2011 r. (niedziela) – Bulwary Rzeszowskie
godz. 15.00 – rozpoczęcie festynu rodzinnego
godz. 15.15 – blok artystyczny:
– występy dziecięcych i młodzieżowych zespołów artystycznych,
– spektakl teatralny (Przedszkole Nr 1 w Łańcucie)
– piosenki z repertuaru "Arki Noego" w wykonaniu zespołu "Skandal"
– występ Roberta Rumaka
godz. 16.45 – "Los Sobowtóros" grupa satyryczno-rozrywkowa
godz. 18.00 – BIEG OJCÓW
godz. 19.00 – "Teatr Maska" – spektakl dla dzieci
Imprezy towarzyszące: park rozrywki, zabawy rozwojowe dla dzieci, "Klanza", przejażdżki motocyklowe, podróż "Bajkową ciuchcią", jazda konna, pokazy rycerskie, konkursy.
Zapisy na Bieg Ojców
Na podlinkowanej stronie: kliknij.
Organizator o idei biegu
– Bieg ojców i festyn to kolejna okazja to promowania dojrzałego i zaangażowanego ojcostwa. Jak podkreślał organizator biegu, hasło zeszłorocznego biegu „Aktywny tata” było sygnałem zarówno dla tych ojców, którzy wzięli udział w biegu, jak i tych którzy przyglądali się z boku, że bycie aktywnym tatą to priorytetowa sprawa. – To hasło zostało rozwinięte na specjalnie przygotowanym banerze, z którego ojcowie, ale także mamy i dzieci mogli wyczytać dekalog aktywnego taty. Mam nadzieję, że te wskazówki zainspirowały wielu uczestników do refleksji nad własnym ojcostwem, a to jest zawsze pierwszy krok do jego doskonalenia – wyjaśniał Sławomir Baran.
W imieniu organizatorów jeszcze raz gorąco zapraszam!

Jestem świeckim magistrem teologii katolickiej sympatyzującym z odradzającym się w Kościele ruchem tradycjonalistycznym. Tematy najbliższe mi na polu teologii, związane w dużej mierze z moją duchowością, to: liturgia (w tym historia liturgii), mariologia i pobożność maryjna, tradycyjna eklezjologia oraz szeroko pojęta tematyka cierpienia w odniesieniu do Ofiary krzyżowej Jezusa Chrystusa. Przez lata zajmowałem się także relacją przesądów do wiary katolickiej. W życiu zawodowym zajmuję się redakcją i korektą tekstów (jestem również filologiem polskim) oraz pisaniem. Zapraszam na stronę z poradami językowymi, którą wraz ze współpracownikami prowadzę pod adresem JęzykoweDylematy.pl. Ponadto pracuję w serwisie DziennikParafialny.pl. Moje publikacje można odnaleźć w licznych portalach internetowych oraz czasopismach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura