peergynt 1 peergynt 1
98
BLOG

Do pana Marka Migalskiego

peergynt 1 peergynt 1 Polityka Obserwuj notkę 10

Piszę notkę, a nie komentarz, gdzyż pan Marek raczył uniemożliwić mi komentowanie na swoim blogu (ponoć nazywa się to zbanowaniem). Nie dziwię mu się. Jak się nie ma argumentów to najlepiej wypieprzyć gościa.

Jednak ja o czymś innym. Pisze on mianowicie na swoim blogu, że nikt w Polsce na Komorowskiego nie głosował bo coś tam. Otóż, chcialem Ci powiedzieć panie Marku, że na Bronka głosowało kilka milionów ludzi i na pewno większość z nich (np ja) glosowało na niego dlatego, że go lubi i ceni. Nie dość na tym, w mieście z którego pochodzisz wygrał zdecydowanie i gdyby wyniki z tego miasta miały decydować o tym, kto ma zostać prezydentem - Komorowski już by nim  był.

pozdrowienia dla pana Marka - politologa z Raciborza

peergynt 1
O mnie peergynt 1

Interesuję się sztuką, historią, polityką i sportem. Wiek - między czterdziestką, a śmiercią... Politycznie jestem liberałem, cokolwiek to znaczy...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka