piko piko
4969
BLOG

Uczciwy Żyd ostrzega Polaków przed swoją córką

piko piko Technologie Obserwuj notkę 35

Związana z radykalną lewicą, Agnieszka Dziemianowicz-Bąk, aktualnie poseł, wyraziła chęć zostania „ministrą edukacji”.
W złożonej deklaracji, jeszcze przed wyborami, zgłosiła zamiar wprowadzenia do szkół tzw. edukacji seksualnej.

Używanie słowa “edukacja” jest moim zdaniem celową manipulacją. Znając obsesję neokomuny na punkcie niemieszczących się w normach zachowań seksualnych, słowami adekwatnymi będą nie „edukacja” itp., lecz

    molestowanie
    demoralizacja
    dewiacja


W praktyce są to m.in. “zajęcia z masturbacji lub nauka akceptacji dewiacji seksualnych”. Dla dzieci? WHO już wprowadza do „dyskursu” dwa nowe terminy:

    partner seksualny dziecka
    partner romantyczny dziecka.


Mówiąc wprost: myślę, że stoi za tym mniej lub bardziej widoczne lobby pedofilskie, a także „osoby niepedofilskie”, ale wyznające nie tylko na zgubę własną, lecz przede wszystkim na zgubę dzieci – ideologię lgbtq+p-f.

Krzysztof Karoń uważał, że celem ideologii antykultury (gender + edukacji seksualnej) jest degeneracja rodzaju ludzkiego do poziomu zwierzęcia, a tym samym pozbawienie go umiejętności myślenia za pomocą pojęć kultury i pozbawienie zdolności do twórczej pracy.


Zbigniew Herbert w "Potędze smaku" pisał:

Zanim zgłosimy akces trzeba pilnie badać
Kształt architektury rytm bębnów i piszczałek
Kolory oficjalne nikczemny rytuał pogrzebów…
(...)

A co z pochodzeniem?

“Typowa nazi-bolszewiczka”


"Chcemy odwrócić wektory podstawy programowej – z przeszłości na przyszłość. Zamiast HiT-u i religii chcemy wprowadzić edukację seksualną, edukację klimatyczną oraz edukację pracowniczą, bo młodzi ludzie są grupą najbardziej narażoną na wyzysk" – mówi Agnieszka Dziemianowicz-Bąk… /Gazeta Wyborcza/

Od pewnego czasu krążą w sieci wypowiedzi ojca pani Dziemianowicz-Bąk, który na różne sposoby ostrzega polskie społeczeństwo przed swoją córką:


"Tak wychowała ją moja żona, agentka WSW, o pochodzeniu etnicznym chazarskim, a więc córeczka jest typowa nazi-bolszewiczka, ale nie ja ją tak wychowywałem, a więc jedynie może mi być przykro".


image

Druga cytowana wypowiedź odnosi się do planów zawłaszczenia ministerstwa edukacji i wprowadzenia tam ideologicznej trucizny.

“Z matki Żydówki, Polak”

Z matki Żydówki, z Wielkopolski, jestem Polakiem i wyssałem miłość do ojczyzny z mlekiem mojej matki”.

Tak samego siebie określił działacz opozycyjny z okresu PRL, Remigiusz Dziemianowicz  podczas spotkania promocyjnego poświęconego książce “Powrót do Jedwabnego” Wojciecha Sumlińskiego.

Tekst czarnej limuzyny z ekspedyt.org

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie