piowel piowel
145
BLOG

Powinienem się wstydzić

piowel piowel Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Podobnie zatytułował swą notkę jeden z "dyżurnych liberałów" pisząc o "nas" - z myślą, że winniśmy się bić w piersi, bo zbudowaliśmy (?) wyjatkowo wredną republikę bananową.

Odpowiedziałem, że ja nie muszę, bo nigdy na POdobnychh mu PiSzczących błaznów nie głosowałem.

Teraz jestem po kolejnej próbie przestudiowania wypocin  z Onetu Gajowego z Ruskiej Budy.

 WSTYDZĘ SIĘ, ZE NIE ZROBIŁEM WSZYSTKIEGO CO MOŻLIWE, NIE WYDAŁEM CAŁEJ GOTÓWKI, NIE ZADŁUŻYŁEM SIĘ, NIE POŚWIĘCIŁEM KAZDEJ MINUTY CZASU DOSTĘPNEGO, BY POKAZAĆ WSZYSTKIM DOOKOŁA SIĘBIE JAKI BUC JEST NAPRAWDĘ!

Nie będę tu cytował tych wszystkich "mondrości" i bon motów "namiestnika. Kto chce moze spróbować przebrnąć przez toto.

http://tiny.pl/hwwpj

Co by nie powiedzieć o nie grzeszącym rozumem Bolku ten był przynajmniej czasami oryginalny.                                                     

piowel
O mnie piowel

leniwy, dlatego z boku wydawać się moze, że pracowity bo CHCĘ ROBIĆ SZYBKO I DOBRZE, by mieć jak najszybciej ŚWIĘTY SPOKÓJ

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości