piowel piowel
269
BLOG

Anioły przychylające mi nieba czyli pospolici złodzieje

piowel piowel Gospodarka Obserwuj notkę 1

Własnie jestem w trakcie uzupełniania drzewa genealogicznego. Docieram do najstarszych w rodzinie i słucham ich opowieści. Dziwnym trafem (?) moi protoplaści bez "pomocy" pracownikóe socjalnych, pomocy społecznej i polityki prorodzinnej potrafili wychować po 12-ścioro, 16-ścioro dzieci. Było ich stać!  No i żaden nie umarł pod płotem. Utrzymywali się z pracy rąk własnych, parobkowaniem, pracą w lesie (a ta była pogardzaną, ze wzgledu na niskie zarobki), a mimo to utrzymywali, wychowywali tak liczną rodzinę i niepracującą "na etacie" żonę. Każdy posiadał jakąś chałupkę. I nie odstawał znacząco od sąsiadów.
A WSZYSTKO TO DZIĘKI TEMU, ŻE NIE MIAŁ NA KARKU BANDY ZŁODZIEI KTÓRA ŻEROWAŁA NA ICH PRACY POD PRETEKSTEM "POMOCY" I "DBANIA O ICH PRZYSZŁOŚĆ!!
  Ja zaś znosić muszę takich faszystowskich złodziei którzy okradają mnie przez lat czterdzieści, pod pretekstem tego , że przez pół roku będą mi być może wypłacać jałmużnę! 

Złodziei bezczelnych i dodatkowo dumnych z siebie, mających czelność wykrzykiwać, że to dla mojego dobra!

 

piowel
O mnie piowel

leniwy, dlatego z boku wydawać się moze, że pracowity bo CHCĘ ROBIĆ SZYBKO I DOBRZE, by mieć jak najszybciej ŚWIĘTY SPOKÓJ

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka