Pirogronian Pirogronian
604
BLOG

Elektryczny Wszechświat po polsku

Pirogronian Pirogronian Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Dzisiaj trochę kryptoreklamy. Mam za sobą twórczy okres uzupełniania polskiej Wikipedii. Korzystając z angielskiej wiki, lub czasami z własnej wiedzy i źródeł, znacząco rozszerzyłem artykuł o elektrycznym modelu kosmosu, dodałem artykuły o skurczu plamy (zwykłym i zeta), prądach Birkelanda, oraz uzupełniłem źródła artykuły o samym Birkelandzie. Rozszerzyłem też wzmiankę o kosmologii plamy w artykule dt ciemnej materii, dodając, że owa alternatywa została pozytywnie przetestowana komputerowo. Wstawiłem również imformacje, której wcześniej nie było nawet na angielskiej wiki - że Kristian Birkeland odtworzył eksperymentalnie zarówno słoneczną fotosferę, plazmy oraz koronę, jak również kometarną komę i warkocz. Skonfrontowałem to z faktem, że rewelacji tych nie zaakceptowano, mimo, że jego teoria nt zorzy polarnej okazała się poprawna (pomimo 60 lat sceptycyzmu). Powołałem sie przy tym na znalezione samodzielnie źródło. Informacji tych nikt nie zakwestionował i zostały zatwierdzone przez redaktorów.

Z innej dziedziny dodałem też artykul o Milo Wolffie. Wspomiałem pokrótce jego teorię kosmicznego rezonansu, jednak jej opis ciągle czeka na jakiegoś redaktora. Jestem dobrej myśli, bo jak sie przyłożę, to za jakiś miesiąc sam będę redaktorem :-).

Postanowiłem również zadzałać na innym polu, poza wikipedią. Do przetłumaczenia i spopularyzowania jest mnóstwo materiału. Postanowiłem założyć blog, na którym będę zamieszczał przetłumaczone artykuły ze strony thunderbolts.info. Blog nosi nazwę Pioruny Bogów i jest pod adresem piorunybogow.blogspot.com. Zainteresowanych elektrycznym wszechświatem, a słabych w angielskim, zachęcam do zaglądania.

Pirogronian
O mnie Pirogronian

Drogi czytelniku. Nie chcę, żeby dochodziło miedzy nami do nieporozumień. Nie publikuję tutaj wiedzy objawionej. Jedyne, co robię, to mieszam w informacyjnym tyglu i wyławiam co ciekawsze moim zdaniem kawałki. Nawet, jeśli wykazuję się przy ich prezentacji dużym zaangażowaniem, to pamiętaj, że jestem w większości dziedzin tylko amatorem. Dlatego, mimo, że celowo nie wprowadzam nikogo w błąd, to pamiętaj, że... ...jesteś ciekaw, czy mam rację, to sam sprawdzaj informacje. Pozdrowionka :-P

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie