Pluszaczek Pluszaczek
361
BLOG

Autopixel – nowa forma na spełnienie marzeń

Pluszaczek Pluszaczek Gospodarka Obserwuj notkę 1

Każdy z nas powinien mieć jakieś marzenia, każdy z nas powinien dążyć do ich realizacji. Ale czy da się w Polsce spełnić swoje marzenia nie posiadając na to środków finansowych?



Z pomysłodawcą akcji „Autopixel” panem Andrzejem Rachwalskim rozmawia bloger Pluszak.

Pluszak: Kim jest pan Andrzej Rachwalski, pomysłodawca akcji „Autopixel”?

Andrzej Rachwalski: „Jestem normalnym facetem, który ma żonę, dziecko, kolejne w drodze, mam kilka marzeń i głowę pełną pomysłów.”

Pluszak:Czym na co dzień się pan zajmuje?

AR: „Na co dzień zajmuję się pracą, zabawą z dzieckiem oraz spędzaniem czasu z rodziną :-) A tak na poważnie to większość dnia zajmuje mi praca. W moim przypadku związana po części z muzyką czyli tym co lubię i czym bawię się od dziecka a po części ślęczeniem przy komputerze co chociaż to przyjemne czasem bywa męczące.”

Pluszak: Kiedy i w jakich okolicznościach narodził się pomysł akcji „Autopixel”?

AR: „Pomysł narodził się w mojej głowie już bardzo dawno tylko w nieco innej formie. Ponieważ bardzo podobają mi się pierwsze wersje Volkswagena Transportera tzw. "ogórki" lub "buliki" planowałem zakup starego grata i jego wyremontowanie za środki pozyskane właśnie z takiej akcji. Ponieważ w międzyczasie zmieniły mi się trochę warunki rodzinne i trzeba było te młodzieńcze wariactwa zamienić na większą odpowiedzialność więc postanowiłem nieco zmodyfikować mój plan. Kolejne dziecko w drodze tylko przyśpieszyło podjęcie decyzji o wystartowaniu z tą akcją.”

Pluszak:Proszę o przedstawienie w skrócie na czym ma polegać akcja „Autopixel”.

AR: „W skrócie Autopixel to pomysł na zdobycie środków na nowy samochód poprzez sprzedaż powierzchni reklamowej właśnie na tym przyszłym samochodzie. Powierzchnia pod reklamę auta które chciałbym kupić została podzielona na 35.000 centymetrów kwadratowych nazwanych przeze mnie Autopixelami. Każdy 1 cm2 można kupić oddzielnie lub w pakietach po kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt lub nawet kilkaset Autopixeli a następnie po zakończeniu całej akcji umieścić na nich swoją reklamę. Dodatkowo każdy reklamodawca, jeśli takie będzie jego życzenie zostanie ujawniony na mojej stronie www.autopixel.pl w dziale reklamodawcy.”

Pluszak: Czy przed panem ktoś już wcześniej sprzedawał reklamę w taki sposób?

AR: „Z informacji jakie posiadam akcji z wersją samochodową jeszcze nigdzie nie było. Sam pomysł nie jest co prawda nowy. Pomysłodawcą takiego biznesu był student z Wielkiej Brytani Alex Tew, który przeprowadził taką akcję w internecie, gdzie sprzedawane były pixele ekranowe. Z ich sprzedaży zebrał ponad milion dolarów. A ponieważ ja tak dużej kwoty nie potrzebuję wierzę, że i moja akcja ma szanse na powodzenie.”

Pluszak: Na czyj koszt zostaną wykonane poszczególne reklamy graficzne które zostaną umieszczone na samochodzie Volkswagen Transporter?

AR: „Wykonanie reklamy oraz jej umieszczenie na samochodzie będzie moim kosztem. Po stronie reklamodawcy leży tylko dostarczenie odpowiedniej grafiki która ma się znaleźć na samochodzie. Wstępnie rozważałem druk wszystkich naklejek osobno i ich przyklejanie zgodnie z pierwotnym wzorem. Ostatecznie po konsultacji reklamy zostaną przygotowane całościowo na każdy element samochodu.”

Pluszak: W jakiej formie graficznej pojawią się na samochodzie VW Transporter reklamy poszczególnych sponsorów, czy będą to napisy przygotowane według jednego standardu, czy logotypy zgodne z logami poszczególnych sponsorów?

AR: „Nie stawiam ograniczeń wizualnych odnośnie reklamy. Chciałoby się powiedzieć "Twój pixel - Twoja reklama" - Nie chcę nikomu nic narzucać. Dodatkowo należy pamiętać że reklamy będą miały różne wymiary. Już teraz mimo tego, że akcja jest bardzo świeża są już reklamodawcy którzy kupili po kilkanaście pixeli a są też i tacy którzy mają tylko symboliczny 1 pixel. Jedyne ograniczenie jakie stawiam reklamodawcom dotyczy treści zamieszczanych reklam. Nie dopuszczam możliwości umieszczania treści erotycznych oraz taki które naruszają dobre obyczaje.”

Pluszak: W jakich rejonach Polski oraz w jakich godzinach będzie się przemieszczał VW Transporter pozyskany ze środków akcji „autopixel” ?

AR: „Samochód będzie większość czasu spędzał na Śląsku gdzie pracuję, a ponieważ mieszkam w Gliwicach tam też z pewnością będzie najczęściej. Proszę pamiętać jednak, że auto to chciałbym nabyć nie po to żeby stało pod blokiem i ciekawie wyglądało, ale po to żebym mógł wraz z rodziną wygodnie nim podróżować. A więc mogę zapewnić, że prędzej czy później volkswagen przejedzie nie tylko całą Polskę ale i Europę :-)”

Pluszak: Jak często planuje pan przemieszczać się tym samochodem?

AR: „Codziennie :-)”

Pluszak:Czy przewiduje pan możliwość podpisania umowy w formie papierowej z każdym z poszczególnych zleceniodawców?

AR: „Jeśli taka będzie wola reklamodawców to nie będę robił jakichkolwiek problemów przy podpisaniu odrębnej umowy. Zresztą jak pan zauważy na mojej stronie stworzyłem regulamin całej akcji w której szczegółowo opisałem wszystkie warunki akcji oraz warunki dotyczące reklamy. Jestem uczciwym człowiekiem i nie zamierzam nikogo oszukiwać. Jeśli jednak ktoś (być może przy większej inwestycji) stwierdzi, że chciałby mieć papier na taka umowę to nie będę robił problemów. Podobnie się rzecz ma dla osób które chcą otrzymać fakturę na taką reklamę. Jestem otwarty na wszelkie sensowne propozycje.”

Pluszak: W jakim terminie planuje pan zakończenie całej akcji „autopixel”?

AR: „Najlepiej byłoby zakończyć całość w ciągu kilku dni :-) A tak na serio to zdaję sobie jednak sprawę, że na każdy cel i dojście do niego potrzeba trochę czasu. Pewnie, że chciałbym wszystko zakończyć do 11 listopada czyli do planowanego terminu rozwiązania mojej żony. Czy się jednak uda zobaczymy. Sama akcja ma charakter bezterminowy ale prędzej czy później cel zostanie osiągnięty.”

Pluszak: Dziękuję za rozmowę, życzę panu powodzenia w realizacji marzeń, a czytelników zapraszam do odwiedzenia strony www pana Andrzeja, adres: www.autopixel.pl

Pluszaczek
O mnie Pluszaczek

Motto katastrofy TU-154M: Wy nie będziecie przykładać się do śledztwa i ujawnienia prawdy, a my nie będziemy naciskać aby tą prawdę ujawnić   Wybrane publikacje z mojej macierzystej www Za wszystkie darowizny finansowe oraz komentarze - Dziękuję :)     Uwaga! Materiały dotyczące fotomontaży niektórych zdjęć katastrofy TU-154M będę zamieszczał sukcesywnie, w ramach wolnego czasu, zanim zamieszczę tu kolejne ( lub starsze )części materiału dotyczącego fałszerstw w postaci fotomontaży sugeruję zapoznanie się z całością materiałów gdyż jest to bardzo istotne. Na podstawie jednego zdjęcia można wyciągnąć błędne wnioski, ale przyglądając się całości dostajemy jasny przekaz że bezpośrednio po katastrofie TU-154M działała grupa osób fałszujących zdjęcia. Teraźniejsi lub byli Goście Specjalni moich stron www: 1. Sergej Amelin - autor galerii fotografii dotyczących polskiego TU-154M   2. Serge Serebro - autor fotomontażu - "lądowanie samolotu AN-72"   3. B.Biel ( dziennikarka TVN ) - współautorka reportażu ( Wołoda Safonienko, Paweł Plusnin, Igor Fomin )   DEZINFORMATORZY: 1. Sergej Amelin ( był gościem na mojej www )   2. BBC-77 - fotomontaże z ciałami mającymi przedstawiać ofiary katastrofy TU-154M   3. Sergej Chirikov( agencja EPA ) - "smutek" - fotomontaż   4. Alexey Nikolsky( agencja AFP ) - Putin i Szojgu w Smoleńsku - fotomontaż   5. Serge Serebro - "lądowanie" samolotu AN-72   Wpisz swój adres e-mail aby subskrybować informacje o nowych wpisach. Subskrypcja mailowa dotyczy informacji publikowanych na stronie www.pluszaczek.com ( tu publikuję wybiórczo, w ramach wolnego czasu ): W HDK od 25.03.2004 W drodze po ZŁOTO :) do dnia 13 września 2011 Pluszak oddał 13,950 ml krwi :) a może oddasz i TY? ?  ZHDK  II Stopień  15.11.2010 :) ZHDK  I Stopień  06.05.2008 :) Krew Darem Życia - część I Krew Darem Życia - część II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka