wlodek k wlodek k
1289
BLOG

Tusk - jedno ze zdjęć które warte jest tysiące słów

wlodek k wlodek k Polityka Obserwuj notkę 41

Nie jest przypadkiem, a może jest,  że redakcja niemieckiego portalu Deutsche Welle wybrała i umiesciła własnie takie zdjęcie Donalda Tuska  relacjonując  jego wizytę w Białym Domu, chociaż mieli oni bez wątpienia  tysiące innych zdjęć.

Donald Tusk pojechał tam żeby rozmawiać o sprawach najwyższej wagi. Po co  pokazano go z mina cwaniaczka?  Osobiście nie podoba mi się to,  że  Niemcy  nadają nieprzyjazny ton wysiłkom  naszego Tuska.

link: http://www.dw.de/obama-and-tusk-a-meeting-of-two-presidents/a-18304752

Tusk - jedno ze zdjęć które warte jest tysiące słów

wlodek k
O mnie wlodek k

Niezbyt młody ale nie łysy, finasowo stabilny, pogodny, wykształcony z przedmieścia miasta, ale bardzo, bardzo dużego. Bloga S24 piszę częściowo chyba z nudów, z czego moja piękną żoną nie jest zadowolona ale ona to toleruje. Ale a tak naprawde to nie za bardzo wiem dlaczego to piszę. .Codziennie mam jakies inne wytlumaczenie na moja tu obecnosc ale sprawa sprowadza sie do tego ze lubie tu pisac i byc komentowanym jak rowniez lubie komentowac innych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka