polbrat polbrat
498
BLOG

Prują się i to na potęgę.

polbrat polbrat Polityka Obserwuj notkę 0

Po klęsce Platformy w Elblągu i Rybniku, po dramatycznych listach radnych PO z Warszawy i Siemianowic Śląskich jesteśmy świadkami kolejnego aktu dramatu, którym członkowie tej partii mówią "nie" swoim władzom. 

Czy ktoś pamięta końcówkę rządów AWS.  Analogie są uderzające.

 

Poseł odszedł z PO

mk 09-05-2013, ostatnia aktualizacja 09-05-2013 17:03

 
źródło: Fotorzepa
autor: Rafał Guz

 

Adam Żyliński, poseł PO złożył legitymację partyjną. – To mój sprzeciw wobec tego co działacze Platformy robią w samorządzie – mówi.

Adam Żyliński jest posłem PO już drugą kadencję. Wcześniej, był burmistrzem Iławy, wicemarszałkiem warmińsko-mazurskiego i jednym z liderów PO w regionie. Od lat związany jest z Iławą.

- To mój sprzeciw wobec tego jak Platforma upartyjnia samorządy. Mam głównie na myśli moje lokalne miasto. Tamtejsi działacze zawłaszczają sobie urzędy, do tego dochodzi buta i pławienie się w luksusie. Oni zapomnieli, że rządzić to znaczy służyć – mówi „Rz" Żyliński. Poseł dodaje, że zostanie w klubie PO. W przyszłym roku zamierza zaś wystartować w wyborach na burmistrza Iławy.

polbrat
O mnie polbrat

„Tam [w Polsce] jest miło, bo tam zawsze się czeka. Tam zawsze się wszystko „buduje”, tam nigdy nic nie jest gotowe. Tam zawsze trwa „jutro” (...). Ale z jednego nikt nie zdaje sobie sprawy, bo to ciężko: że nic już nie będzie jutro, bo jutro to oszustwo. Zawsze jest tylko teraz. Teraz widzę (...), że na nic tam już nie mogę czekać. Że tak, jak tam jest, tak będzie zawsze (...)”. Dziennik” Sławomira Mrożka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka