Animela Animela
454
BLOG

Kto wygra październikowe wybory: PiS czy PO?

Animela Animela Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Do niedawna miałam wątpliwości, ale dziś obejrzałam najnowszy propagandowy film Leni Riefenstahl Agnieszki Holland i wyzbyłam się ich w mgnieniu oka: PO przerżnie kolejny raz, a PiS zdobędzie rekordową, trzecią, kadencję.

Piszę to, wbrew temu, co sekta antypisu mi zarzuci, bez satysfakcji, choć oczywiście powrotu do władzy PO bym nie chciała (miałam cichą nadzieję, że przez te osiem lat powstanie jakaś opozycja, a nie antydemokratyczna tłuszcza żądna powrotu do waaaadzy i przywilejów). Niestety, jest jak jest i widać wyraźnie, że opozycyjne lemingi są całkowicie niewyuczalne: pójście drogą Sekeilskich i ich zakłamanego gniotu to najpewniejsza recepta na  aktywizację sekty pisowskiej, tylko jeszcze bardziej.

Ile, do cholery, płaci JarKacz tym wszystkim wzmożonym Silnym Razem A Nawet Osobno? ....

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka