Histeryk z Pomorza Histeryk z Pomorza
460
BLOG

Jak Feniks z popiołów...

Histeryk z Pomorza Histeryk z Pomorza Kultura Obserwuj notkę 1

 Teraz o literaturze. Wielu Polskich wieszczy było, był Mickiewicz, Kochanowski, Krasiński, Słowacki, Rej czy Tuwim. Dziś ich zbiory są bardzo często czytane przez młodych, no właśnie, o tym nie piszę. Chciałem pisać moi czytelnicy, o tym że dziś warto pisać swoje opowiadania, książki, wiersze, prozy, dramaty i inne. Wiele poematów dzisiejszej młodzieży czytałem, niektóre przypadły mnie o mdłości, ze swej cholerności. Lecz niektóre diamenciki mi się bardzo spodobały...

To piękne jak można się oderwać od komputera i pisać nowe powieści, by być jak jeden z wyżej wymienionych panów. Ja nie mam takiego talentu, ja mam talent do gadania, opowiadania i słuchania. Lubię słuchać... Ale znów zbaczam z tematu. Talent pisarski jest niezwykle ważny w dziesiejszych czasach, ktoś musi na przyszłość pisać książki dla potomstwa. Tak jak dzisiejsza młodzież wychowała się na Harrym Potterze, tak ja wychowałem się na "odnowionych i odświeżonych w latach 90" książkach Agaty Christie. Potrzeba nam nowych! Utalentowanych! Aby swym młodym i niedoszlifowanym kunsztem pisarskim opanowali swój świat! Proszę znajdźcie w swoim otoczeniu takich ludzi i spróbujcie ich wesprzeć. Dziś ja wspieram moją drogą i niezastąpioną przyjaciółkę, która ma talent do powieści fantastycznych. Jak ktoś lubi fantastykę to zapraszam, a dla innych dopowiem, że jest to opowieść z domieszką historii, takiej prawdziwej historii. Może nie będę kleptał tylko podam link i mały opis od autorki.

 

"Powieść fantastyczna, w której przewija się wątek miłosny, gdzie anioł zakochuje się w zwykłej śmiertelnej, a jednakże pięknej dziewczynie. Początek powieści zaczyna się w epoce baroku a kończy na czasach współczesnych gdzie anioł spotyka swoją ukochaną po raz drugi.Z początku nie wie co ma robić, jednakże po jakimś czasie próbuje ją poznać. Nie wiadomo co z tego wyniknie ale próbuje zaryzykować. Miłego czytania ;))"

 

A tu link : http://alittlepositives.blogspot.com/ . Bardzo serdecznie w moim, politycznym imieniu zapraszam. Kto zajrzy, nie pożałuje.

Jestem osobą mądrą, wyrozumiałą i odważną. Lubię prowadzić konwersacje.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura