Michał Stróżyk PolskaRacjaStanu Michał Stróżyk PolskaRacjaStanu
445
BLOG

Podziękowania

Michał Stróżyk PolskaRacjaStanu Michał Stróżyk PolskaRacjaStanu Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Dziękuję bardzo wszystkim za wsparcie. Przez ostatnie dni odebrałem niezliczoną ilość telefonów, smsów, e-maili z wyrazami solidarności. Dziesiątki osób odwiedzały mnie w szpitalu, lub przekazywały pozdrowienia dla mnie. Szczególne podziękowania dla mojej żony Mai, redakcji "GP" i Tomasza Sakiewicza, Solidarnych 2010 i Ewy Stankiewicz, klubów "GP", zwłaszcza trójmiejskich, które zorganizowały demonstrację w mojej sprawie. Warszawskiemu Oddziałowi Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich za uchwałę potępiającą zajście na Krakowskim Przedmieściu. Michałowi Rachoniowi i wszystkim blogerom, twitterowcom, facebookowcom. Marii z akcji „Obciach”. Senatorowi Zbigniewowi Romaszewskiemu oraz posłom i członkom PiS, którzy interweniowali w mojej sprawie: Zbigniewowi Kozakowi, Andrzejowi Jaworskiemu, Stanisławowi Pięcie, Leonardowi Krasulskiemu. Państwu Gwiazdom, Krzysztofowi Wyszkowskiemu i Oli Jankowskiej. Wszystkim lekarzom, pielęgniarkom, salowym Oddziału Chirurgicznego Szpitala na Solcu, towarzyszom z sali nr 7. Oraz wszystkim innym, których wymienić nie sposób, serdeczne dzięki i Bóg zapłać.

 

Michał Stróżyk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości