To był pierwszy zaraz po tym, jak "Gazeta Wyborcza" zaczęła zadawac pytania w prokuraturze w Siedlcach i przed publikacją tekstu
To był pierwszy zaraz po tym, jak "Gazeta Wyborcza" zaczęła zadawac pytania w prokuraturze w Siedlcach i przed publikacją tekstu
Polskie ZOO Polskie ZOO
254
BLOG

Teraz będą musieli mnie sprzątnąć. Łowcy skór muszą sprzątnąć skórę.

Polskie ZOO Polskie ZOO Polityka Obserwuj notkę 0

 

Dedykuję

Andrzejowi Pogodzie, Prokuratorowi Apelacyjnemu w Lublinie

i Andrzejowi Tańculi, Prokuratorowi Apelacyjnemu w Białymstoku

którzy o wszystkim wiedzieli.

 

Teraz będą musieli mnie sprzątnąć. Łowcy skór muszą sprzątnąć skórę. Będą musieli zacierać ślady... Przyłapani na swoich własnych przestępstwach. Wiem, że mnie sprzątną. Łowcy skór muszą się pozbyć skóry. Za długo żyła... Różne ofiary dopada "seryjny samobójca". Nie za takie pieniądze, których ja zażądałem ludzie idą do piachu.

Sprzątną mnie. I nie wykryją sprawców. Powiedzą, że się sam zabiłem. Anonimy nadal przychodziły. Pierwszy przyszedł zaraz po tym jak „Wyborcza” zaczęła wypytywać w prokuraturze i u lekarzy. Dwa tygodnie temu kolejny. Już zapowiedzieli, że umrę. „Zdechniesz na torach”. Rzucą mnie pod pociag? Nie poszedłem z nimi do łowców skór. Nie było sensu. Po co mam iść? Łowcy skór chcieli bym je nadal dostawał i chcą bym umarł.

I pozwolą na zabicie mnie albo sami mnie zabiją. A później nie ustalą sprawców.

 

 

 

 

 

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka