Polskie ZOO Polskie ZOO
257
BLOG

Wpadłszy pod pociąg nie zamierzam popełniać samobójstwa

Polskie ZOO Polskie ZOO Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

 

Wpadłszy pod pociąg nie zamierzam popełniać samobójstwa. Zgłosiłem anonim "Zdechniesz na torach" do prokuratury, bo mój adwokat powiedzial, bym to zrobił dla niego, że on sie z nimi rozliczy jakby co. I dziennikarka tak mówiła. Właściwie dla nich to zrobiłem. Ja nie chciałem tego zgłaszac. I tak nic nie zrobią a pozorowane czynności dowodowe nie ustalą sprawcy. Sam nie chcę upokorzenia walki o bezpieczeństwo dla mojego życia. Nic więcej nie powiem - zapowiedziałem to adwokatowi. Powiedzial, żebym złożył tylko informację, bo to jest przestępstwo ścigane z urzędu. Odmówią wszczęcia dochodzenia a jak nawet będą go wszczynac, to nie ustalą sprawców. Już tak było. Żmudziński nie ustalił sprawców publicznego znieważania mnie. Dane są w urządzeniu ale sie wtyczka zepsuła. Nie kazał biegłym technikom informatykom ustalic personaliów sprawców, bo spodziewa się, że jest to lekarz. 

Anonimy zaczęły się w lutym 2014 roku. Była przerwa. Później znowu "dla przypomnienia". Teraz znowu. Prok. Agnieszka Sobczak mówiła, że wedle jej doświadczenia zawodowego na anonimach sie nie musi skończyc. Wskazywala na pobicie mnie. Odmówiła wszczęcia dochodzenia. Ma się skończyc moją śmiercią na torach? Tego chce? To jej mówi doświadczenie zawodowe? Nagrałem jak to mówiła. Wie o tym Prokurator Apelacyjny w Lublinie Andrzej Pogoda. Nigdy nie poprosił mnie o to nagranie ale "zdechnie na torach" razem ze mną a nie tylko ja. Obaj będziemy na nich samobójcami. "Zdechniemy na torach" razem. Ja i "Prokurator bez biegu". Wiedział wszystko. Na wszystko pozwalał.  

Od dwóch tygodni jadę na maksymalnych dawkach leków nadciśnieniowych. "Captopril" w ogóle nie działa. W nocy dziś brałem całą tabletkę. Obudzilem się rozwalony jakiś i było 190/110, tętno 110. Pojechałem do przychodni, żeby mi tam zmierzyli, bo może mój aparat szwankuje. No bo brałem cały "Captopril". Było 187/125, tętno 118. No szwankował mi aparat ale nie tak jak myślalem. 

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo